intel silver reef, celly 2.0 Ghz, 256mb ddr, G2MX
geen van beide... vet vaag.... 159 komt me inderdaad wel bekent voor
Kijk es goed naar je toetsen gedeelte...
Onderaan bij het #-teken, vind je in het plastic een soort van hangslotje gedrukt...
Houdt het #-teken een paar (3-5) seconden vast, en de swing moet nu op slot staan...
Met 1-5-9 doe je hem weer unlocken...
Onderaan bij het #-teken, vind je in het plastic een soort van hangslotje gedrukt...
Houdt het #-teken een paar (3-5) seconden vast, en de swing moet nu op slot staan...
Met 1-5-9 doe je hem weer unlocken...
PC-Specs
"...You may feel a little sick..."
ik kan dat hekje indrukken tot ik een ons weeg maar hij gaat niet op slot
Verwijderd
Welke swing heb je?Op maandag 10 september 2001 13:55 schreef D-RiSe het volgende:
ik kan dat hekje indrukken tot ik een ons weeg maar hij gaat niet op slot
Swing 200 is dus met '#' en '159'
staat alleen maar pocketline swing op verder nix
Verwijderd
En kun je het hangslotje niet vinden?Op maandag 10 september 2001 14:29 schreef D-RiSe het volgende:
staat alleen maar pocketline swing op verder nix
nope...nergensOp maandag 10 september 2001 14:37 schreef maarten- het volgende:
[..]
En kun je het hangslotje niet vinden?
Verwijderd
Dan heb je een andere Swing dan ik.Op maandag 10 september 2001 14:54 schreef D-RiSe het volgende:
[..]
nope...nergens
Bij mij staar er dus ook 'Swing 200'op.
Volgens mij heeft de pocketline swing alleen een klepje dat je over de toetsen heen schuift om zo te zorgen dat je niet per ongeluk toetsen indrukt.
Verwijderd
Ik heb het ook even opgezocht voor de 'oude' Swing.
Op blz 18 van de gebruiksaanwijzing staat iets van: de 'no'-toets even ingedrukt houden, en verder weer met '159' unlocken.
Op blz 18 van de gebruiksaanwijzing staat iets van: de 'no'-toets even ingedrukt houden, en verder weer met '159' unlocken.
bingo.. dat was emOp maandag 10 september 2001 15:22 schreef maarten- het volgende:
Ik heb het ook even opgezocht voor de 'oude' Swing.
hartelijk dank voor de hulp jongens
Pagina: 1