Zoek Monitor (27inch) waarbij beeldscherm ACHTER poot zit

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Da Queen
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 19-04 11:51
Aangezien ik maar een 60cm diep bureau heb, zoek ik voor mijn werkzaamheden een 27inch beeldscherm waarbij het scherm niet zo naar voren komt. Dus het scherm heb ik het liefst helemaal aan het einde van het bureau tegen de muur aan.

Ik ben al een hele poos aan het zoeken, maar ik vind niets. Hulp zou enorm welkom zijn, want ik kom er niet uit na een lange zoektocht

Bijgevoegd een afbeelding voorbeeld van een monitor die ik eigenlijk doorgaans alleen maar vind, maar ik zoek dus een monitor die aan de poot vast zit op die hoogte en niet ervoor, zodat het geen ruimte wegvreet van mijn bureau.

Alvast bedankt!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/wY54F8yNly3cVUMdB6ksU9MW8IY=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/nU11a6YLPw1Kso0y90YOA1pr.jpg?f=fotoalbum_large

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Detmer
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 20:39

Detmer

Professioneel prutser

Is het geen optie om de monitor aan de muur te monteren of via een arm te monteren?

Verkoopt gebruikte computers, laptops en meer: https://tweakers.net/aanbod/user/412392/ | https://www.ipsumcomputerservice.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Da Queen
Helaas niet vanwege zichtbare kabels dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wErudite
  • Registratie: Augustus 2016
  • Laatst online: 14:20
Wegwerken met een kabelgootje?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lt.Mitchell
  • Registratie: Januari 2022
  • Laatst online: 05-03 13:53
De default standaard achterwege laten en met zoiets werken?
uitvoering: Ewent Flatscreen Desk Clamp 37 up to 55 inch Zwart

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Question Mark
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 11:03

Question Mark

Moderator SSC/WOS

F7 - Nee - Ja

wErudite schreef op woensdag 29 mei 2024 @ 13:12:
Wegwerken met een kabelgootje?
Dat, of je nu tegen een poot aankijkt, of een klein stukje kabelgoot maakt natuurlijk weinig uit...

MCSE NT4/2K/2K3, MCTS, MCITP, CCA, CCEA, CCEE, CCIA, CCNA, CCDA, CCNP, CCDP, VCP, CEH + zwemdiploma A & B

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoaDHouse
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 17:01
Koop een groter bureau.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Duke of Savage
  • Registratie: April 2023
  • Laatst online: 25-04 16:26
Muurbeugel is je antwoord. Met een statief heb je ook kabels...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Nu online

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Als jij een monitor hebt die aan de poot vast zit, kun je hem mogelijk niet meer in hoogte verstellen en/of kantelen. Is ergonomisch vaak niet gewenst die niet veel geproduceerd, maar kan een wens (en dus ook een filter) zijn voor je.
Moet ie hoger, leg je er een pak papier of een boek onder. Dat is dan je tradeoff :)

En anders idd een VESA beugel die je op de rand van je bureau monteert. Amazon staat er vol mee.

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicGlou
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 04-05 00:25
Zelfs bij monitoren die een minder diepe poot hebben zal de poot aan de achterkant uitsteken, anders kan de monitor heel makkelijk achterover kukelen... tevens zullen al dat soort monitoren niet in hoogte verstelbaar zijn.

Zie bijvoorbeeld: uitvoering: Iiyama ProLite XU2793HS-B6 Zwart

Aan de muur is echt de beste oplossing, klein plak kabelgootje om de kabels weg te werken.

Muurbeugel in hoogte verstelbaar: https://www.beugelsenmeer...itor-in-hoogte-verst.html

Edit: je zou uiteraard van een dergelijke poot zoals in mijn voorbeeld het achterste deel eraf kunnen zagen en de monitor tegen de muur laten leunen... niet sjiek, werkt wel.

[ Voor 32% gewijzigd door MicGlou op 29-05-2024 13:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Da Queen
Detmer schreef op woensdag 29 mei 2024 @ 13:11:
Is het geen optie om de monitor aan de muur te monteren of via een arm te monteren?
Dank voor je antwoord en alle anderen ook bedankt voor het meedenken.

Ik denk dat een monitor arm dan inderdaad het beste is voor mij. (kan/wil helaas niet in muur boren).

Nu ben ik op zoek naar een monitorarm die dan het beeldscherm naast/achter de arm kan plaatsen en niet ervoor. Anders krijgen we hetzelfde probleem helaas.

Heb jij of iemand anders een aanrader/tip voor een goede monitor arm die dus het beeldscerm ter hoogte van de arm kan plaatsen zodat het niet weer naar voren komt?

Alvast bedankt iedereen! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Nu online

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Da Queen schreef op woensdag 29 mei 2024 @ 14:14:
[...]

Dank voor je antwoord en alle anderen ook bedankt voor het meedenken.

Ik denk dat een monitor arm dan inderdaad het beste is voor mij. (kan/wil helaas niet in muur boren).

Nu ben ik op zoek naar een monitorarm die dan het beeldscherm naast/achter de arm kan plaatsen en niet ervoor. Anders krijgen we hetzelfde probleem helaas.

Heb jij of iemand anders een aanrader/tip voor een goede monitor arm die dus het beeldscerm ter hoogte van de arm kan plaatsen zodat het niet weer naar voren komt?

Alvast bedankt iedereen! :)
Nogmnaals, ga naar amazon, type monitor beugel in en ga scrollen.
Er is meer dan genoeg te vinden :)

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Pagina: 1