Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen met het volgende probleem (want de aannemers en onderaannemers wijzen naar elkaar en we wachten al een paar jaar op een oplossing):
Op de 1e verdieping hebben wij een Frans balkon en 2 naar binnen slaande deuren. Nu zit er vanaf de buitenkant gezien een enorme kier tussen de 2 deuren. Ze lijken niet goed op elkaar aan te sluiten, maar de deur valt wel goed in het slot. Als de wind en regen ongunstig staan, dan lekt het regenwater naar binnen via die kier, en blijft alles liggen in de dorpel. Overigens zit er in die dorpel ook een breuk, lijkt het, en ik ben bang dat het water op een bepaald moment verder zijn weg gaat zoeken.
1. Is er iets waardoor ik dat regenwater buiten kan houden?
2. En moet ik iets met die 'breuk' (?) in de dorpel of kan dat geen kwaad?
:strip_exif()/f/image/E2Ve0FPG0UNa9Z4sCRE4fbQI.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/UjoGdAqwh9lhe4GMOEVp41Ej.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/j3MxtggQt9VbQGgjIdzcwyj4.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/vVmuD2DVS56k3owuRHbtGYpZ.jpg?f=fotoalbum_large)
De door mij toegevoegde blauwe strepen is waar het water blijft liggen. De roze cirkel geeft aan waar de breuk in de dorpel zit.
Op de 1e verdieping hebben wij een Frans balkon en 2 naar binnen slaande deuren. Nu zit er vanaf de buitenkant gezien een enorme kier tussen de 2 deuren. Ze lijken niet goed op elkaar aan te sluiten, maar de deur valt wel goed in het slot. Als de wind en regen ongunstig staan, dan lekt het regenwater naar binnen via die kier, en blijft alles liggen in de dorpel. Overigens zit er in die dorpel ook een breuk, lijkt het, en ik ben bang dat het water op een bepaald moment verder zijn weg gaat zoeken.
1. Is er iets waardoor ik dat regenwater buiten kan houden?
2. En moet ik iets met die 'breuk' (?) in de dorpel of kan dat geen kwaad?
:strip_exif()/f/image/E2Ve0FPG0UNa9Z4sCRE4fbQI.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/UjoGdAqwh9lhe4GMOEVp41Ej.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/j3MxtggQt9VbQGgjIdzcwyj4.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/vVmuD2DVS56k3owuRHbtGYpZ.jpg?f=fotoalbum_large)
De door mij toegevoegde blauwe strepen is waar het water blijft liggen. De roze cirkel geeft aan waar de breuk in de dorpel zit.
:strip_exif()/f/image/ZJHS8nj6nSdmd51EKtpjDicZ.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 2% gewijzigd door nieuwbouwdeur op 29-05-2024 11:58 . Reden: verduidelijking foto ]