Een schemerschakelaar voor een buitenlamp?
Ey!! Macarena \o/
Ziet er uit als een sirene of ongedierte-verjager.
Wat staat er op de sticker?
Truth is like a language with no native speakers left.
Its poetry is speechless and it can’t be caught in human being’s breath.
Het lijkt inderdaad een schemerschakelaar te zijn
Schemer schakelaar lijkt me inderdaad ook een goede kanshebber.dragonhaertt schreef op woensdag 29 mei 2024 @ 11:34:
Ziet er uit als een sirene of ongedierte-verjager.
Truth is like a language with no native speakers left.
Its poetry is speechless and it can’t be caught in human being’s breath.
Wat het ook is, de kabel is niet afgemonteerd zoals het zou moeten. Die wartel zit er om de boel waterdicht te maken. Met 3 draden lukt dat heel slecht maar met een ronde kabel gaat dat een stuk beter. Die kabel hoort door de wartel te zitten.
Bedankt allen, het lijkt inderdaad op een schemerschakelaar!
Noteer op de to-do lijst: beschouw alle electriciteit als fout aangelegd, grondig na te kijken.
Als de boer zijn koeien kust, zijn ze jarig wees gerust. Varkens op een landingsbaan, leiden nooit een lang bestaan. Als de boer zich met stront wast, zijn zijn hersens aangetast. Als het hooi is in de schuur, zit het wijf bij den gebuur.
Sowieso 1 blik en je ziet dat het onkundig is aangesloten. Draden loshalen en opnieuw aansluiten is aan te raden.naftebakje schreef op maandag 3 juni 2024 @ 12:26:
Noteer op de to-do lijst: beschouw alle electriciteit als fout aangelegd, grondig na te kijken.
Lol wat een broddelwerk.
Als je domotica hebt zou ik het spul helemaal weghalen, schemerschakelen doe je dan aan de hand van zonsondergang.
Als je domotica hebt zou ik het spul helemaal weghalen, schemerschakelen doe je dan aan de hand van zonsondergang.
Deze schemerschakelaar is inderdaad overbodig. De tuinlampen worden al bediend door Home Assistant.
Pagina: 1