Mijn zoontje van ~5,5 wil graag met mij gaan gamen, nu heb ik een PS5 staan wat niet echt uitblinkt van de kinderspellen en vroeg ik me af hoe andere Tweakers dit oplossen. Een Switch er bij zou natuurlijk het makkelijkst zijn maar dat lijkt me wat overbodig, al ligt een switch controller beter in de hand dan een PS5 controlelr.
Dus welke spellen zijn geschikt voor iemand van ~5,5?
Zelf kwam ik al uit op:
- Smurfen kart, lijkt me wat simpel maar kunnen we wel leuk samen met 2-3 spelen
- Sonic Superstars, Sonic blijft toch altijd een wat ingewikkelde platformer naar mijn idee, heel snel en er gebeurt veel op het scherm. Hij is wel fan van Sonic via YouTube filmpjes
- Crash Team Racing: Nitro-Fueled (PS4), vergelijkbaar met Smurfen kart? Maar het liefst heb ik een fysieke schijf ipv een PS Store game
- Sackboy, is 7+ en lijkt me nog wat moeilijk/agressief soms?
Dus welke spellen zijn geschikt voor iemand van ~5,5?
Zelf kwam ik al uit op:
- Smurfen kart, lijkt me wat simpel maar kunnen we wel leuk samen met 2-3 spelen
- Sonic Superstars, Sonic blijft toch altijd een wat ingewikkelde platformer naar mijn idee, heel snel en er gebeurt veel op het scherm. Hij is wel fan van Sonic via YouTube filmpjes
- Crash Team Racing: Nitro-Fueled (PS4), vergelijkbaar met Smurfen kart? Maar het liefst heb ik een fysieke schijf ipv een PS Store game
- Sackboy, is 7+ en lijkt me nog wat moeilijk/agressief soms?