Philips Hue Dimmer Switch v2 doet het niet

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• huizewaaldrecht
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 08-07-2024
Ik heb een nieuwe Philips Hue dimmer Switch v2 aangebracht in de slaapkamer. Deze blijkt het niet te doen. Bij het aanmelden moet er een oranje lampje komen, maar dit lampje is rood. Heb er al een nieuwe batterij in gedaan maar hij blijft een rood lampje. Nu dus geen licht in de slaapkamer. Wat is hier aan de hand?

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlexSlok
  • Registratie: Juni 2022
  • Laatst online: 08-11-2024
Dit topic zojuist gevonden. Ik heb het zelfde probleem. Ik heb er drie liggen, maar ze doen het allemaal niet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GarBaGe
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 17:10
Heb je hem aangemeld op de Philips Bridge?
Waarschijnlijk niet.
Probeer tijdens het aanmelden zo dicht mogelijk in de buurt van de bridge te zijn.

Ryzen9 5900X; 16GB DDR4-3200 ; RTX-4080S ; 7TB SSD

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FredvZ
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 19:00
Achter het batterijklepje zit een klein reset gaatje. Als je daar een omgebogen paperclip in steekt voor een paar seconden gaat het lampje aan de voorzijde vanzelf oranje knipperen.

Spel en typfouten voorbehouden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bramdb89
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 05-04 15:44
Heb hetzelfde probleem gehad. Je krijgt als het goed is (als het oranje lampje niet verschijnt en het duurt te lang) de optie om op een link te klikken. Daar wordt uitgelegd dat je het reset knopje ingedrukt moet houden tot het lampje groen/rood wordt. Laat dan pas het reset knopje los en hij zal daarna oranje gaan knipperen