Is Spotify Smart Shuffle uit te zetten?

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Ed
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
Mijn vraag
Sinds een paar maanden zit ik vaker (en langer) in de auto en gebruik dus ook vaker Spotify dan de laatste jaren. Ik heb een fijne playlist van ‘gelikte nummers’ maar blijkbaar vond Spotify het nodig om hier een ‘smart shuffle’ optie aan toe te voegen zodat ik weer nieuwe muziek krijg te horen.. Dit is niet uit te zetten en ik wordt er nogal simpel van. In de auto moet ik nu vaker nummers skippen en m’n irritatiegrens is wel bereikt.

Hoe krijg ik dit eruit gesloopt?.

Relevante software en hardware die ik gebruik
Laatste versie Spotify op iOS 17.5.1

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Alle settings meermaals langsgelopen maar niets gevonden. Daarna op het community forum van Spotify beland en blijkbaar zijn er vrijwel géén gebruikers blij mee.

https://community.spotify...ffle/td-p/5516566/page/59

Is er een Tweaker die een optie heeft gevonden of moet ik straks echt m’n familie abonnement na 14 jaar stopzetten omdat men dit soort fratsen blijft pushen naar betalende gebruikers?

Beste antwoord (via D-Ed op 28-05-2024 20:06)

• igi0n
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 29-09 14:45
Als je op de Shuffle knop drukt kom je eerst in de 'smart-shuffle' versie terecht (icoontje met sterretjes). Als je vervolgens nog een keer op shuffle drukt kom je op de 'normale' shuffle uit. Druk je nog een keer dan gaat de hele shuffle stand uit.

Alle reacties

Acties:
  • Beste antwoord
  • +2 Henk 'm!

• igi0n
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 29-09 14:45
Als je op de Shuffle knop drukt kom je eerst in de 'smart-shuffle' versie terecht (icoontje met sterretjes). Als je vervolgens nog een keer op shuffle drukt kom je op de 'normale' shuffle uit. Druk je nog een keer dan gaat de hele shuffle stand uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beezjeh
  • Laatst online: 30-09 01:53
Het was eerst een gewone shuffle en een 2e klik smart shuffle, ze hebben dit een paar updates geleden omgedraaid :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Ed
  • Niet online
Dank! Nu zie ik het in beeld verschijnen inderdaad _/-\o_

Morgenvroeg maar eens testen in de auto d:)b