Verwijderd
Ik heb een tijdje een gemodde Creative gf1ddr gehad -> gloria II.
het is dus eigenlijk een gf1ddr, maar dan met optimalisaties voor 3dmax en nog wat programma's.
Als je vragen hebt, meel dan maar naar KyroII@hotmail.com
mzzl,
dii
het is dus eigenlijk een gf1ddr, maar dan met optimalisaties voor 3dmax en nog wat programma's.
Als je vragen hebt, meel dan maar naar KyroII@hotmail.com
mzzl,
dii
Erhh, maar even je verlossen uit je droom:
ALLEEN als jij wil 3DMax'en, of Pro/ENGINEER'en, of AutoCAD'en, dan heeft het zin om een videokaart te kopen met Quadro chip (Elsa GLoria, Elsa Synergy, enz.)
Die kaarten kosten véél meer dan de non-quadro versie en dat geld is alleen nuttig als je op (semi)professionele manier met bovengenoemde software werkt.
Voorbeeldje: Een GeForce MX400 kost ergens tussen de 300 en 400 gulden, ongeveer. Een Elsa Synergy III, met Quadro MXR kost 1005,-. Wat betreft games zullen ze ongeveer identiek presteren, van binnen zijn het allebei GeForce 2 MX varianten.
ALLEEN als jij wil 3DMax'en, of Pro/ENGINEER'en, of AutoCAD'en, dan heeft het zin om een videokaart te kopen met Quadro chip (Elsa GLoria, Elsa Synergy, enz.)
Die kaarten kosten véél meer dan de non-quadro versie en dat geld is alleen nuttig als je op (semi)professionele manier met bovengenoemde software werkt.
Voorbeeldje: Een GeForce MX400 kost ergens tussen de 300 en 400 gulden, ongeveer. Een Elsa Synergy III, met Quadro MXR kost 1005,-. Wat betreft games zullen ze ongeveer identiek presteren, van binnen zijn het allebei GeForce 2 MX varianten.
ALL-CAPS WITH NO PUNCTUATION IS SO MUCH TRUER TO THE WAY THOUGHTS HURTLE OUT OF THE HUMAN BRAIN THAN CAREFULLY MANICURED AND PUNCTUATED SENTENCES COULD EVER BE
iemand bied hem te koop aan voor 400 piek.... d8 da's niet veel gezien ie op pricewatch voor ik meen bijna 2000 staat.
maar ik speel vaak spellen en heb nu een matrox g400, vroeg me af of het een grote stap voorwaarts is
maar ik speel vaak spellen en heb nu een matrox g400, vroeg me af of het een grote stap voorwaarts is
je kon je geforce toch ook ombouwen tot quadro? (heb ik es gelezen op GoT).. dit kon heel simpel.. (1 verbindinkje solderen oid
) Maar wat is dan het verschil tussen die 2 kaarten? Je betaalt wel ff >2x zoveel..
Kortom: is deze kaart het waard om als vervanging van mijn G400DH te fungeren?
voor die 400 piek kan je beter een GTS kopen
Glass Eye Photography | Zelfbouw wireless fightstick | Mijn puzzel site
Pagina: 1