Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Routepr0bleem
  • Registratie: September 2018
  • Laatst online: 16-05 16:51
..................

[ Voor 97% gewijzigd door Routepr0bleem op 12-12-2024 13:23 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 10:49

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Je zoekt een grafisch ontwerper lijkt me :)

Die zijn er meer dan genoeg. Als we hier gaan linken gaan we spammen en dat mogen we niet.

Maar zoek er een paar in je omgeving zou ik zeggen, en vraag ze om info en een offerte.
En uiteraard even kijken of het een eenpitter of een bureau betreft.

Dat je er flink voor zult moeten betalen moge duidelijk zijn.

Alternatief: drop een ad op ZZPer gezocht ofzo.

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZveenT
  • Registratie: December 2017
  • Nu online
Hoi,

Bedoel je niet gewoon een vormgever voor je foto's, ontwerp en boekje met eventueel een productfotograaf? Of een marketingbureau? Of beide? Wil je het als pakket op de markt zetten? Of moet je het pakket nog samenstellen en ga je daarna de markt op?

En ben wel benieuwd naar de draagzak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Routepr0bleem
ZveenT schreef op dinsdag 28 mei 2024 @ 13:02:
Hoi,

Bedoel je niet gewoon een vormgever voor je foto's, ontwerp en boekje met eventueel een productfotograaf? Of een marketingbureau? Of beide? Wil je het als pakket op de markt zetten? Of moet je het pakket nog samenstellen en ga je daarna de markt op?

En ben wel benieuwd naar de draagzak.
Liefst als pakket, we gaan eerst starten met ons webshop die is er al maar moet nog veel gebeuren. Misschien voor de info ons merknaam is *knip merk*. Mogen jullie ook niet prive bericht sturen?

[ Voor 1% gewijzigd door Gonadan op 25-01-2025 18:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DonJunior
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 11:19
Routepr0bleem schreef op dinsdag 28 mei 2024 @ 13:10:
[...]

Liefst als pakket, we gaan eerst starten met ons webshop die is er al maar moet nog veel gebeuren. Misschien voor de info ons merknaam is *knip merk*. Mogen jullie ook niet prive bericht sturen?
oef.. is dat een handige merknaam??
Als je hier op googled vind ik alles behalve draagzakken.

[ Voor 1% gewijzigd door Gonadan op 25-01-2025 18:56 ]

*sowieso

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Christoxz
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 12:25
DonJunior schreef op dinsdag 28 mei 2024 @ 13:21:
[...]

oef.. is dat een handige merknaam??
Als je hier op googled vind ik alles behalve draagzakken.
Dat is toch best logisch als het product (en het merk neem ik aan) nog niet actief is op de markt?

Met een beetje SEO kom je er juist terecht, want de huidige resultaten van *knip merk*i zien er niet waardevol uit.

Blijkbaar is het een startup die nog aan het ontwikkelen is, en die pas net gaat beginnen met de vormgeving.

[ Voor 12% gewijzigd door Gonadan op 25-01-2025 18:56 ]

T.Net Creality 3D Printer Discord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DonJunior
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 11:19
@Christoxz Correct. Dus vooraf goed nadenken of de naam die je hebt bedacht handig is. Dat is alles wat ik wil zeggen. Kijk naar de huidige zoekresultaten en vraag je af of je daar tussen gevonden wilt worden en of dit positief voor je naam is of niet. Valt onder marktonderzoek.

*sowieso

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Routepr0bleem
Christoxz schreef op dinsdag 28 mei 2024 @ 13:28:
[...]

Dat is toch best logisch als het product (en het merk neem ik aan) nog niet actief is op de markt?

Met een beetje SEO kom je er juist terecht, want de huidige resultaten van *knip merk* zien er niet waardevol uit.

Blijkbaar is het een startup die nog aan het ontwikkelen is, en die pas net gaat beginnen met de vormgeving.
Idd het is nog niet bekend SEO moet nog goed gezet worden. Ons website is nu offline gezet. *Knip merk* staat voor you and me maar dan versneld =) jij en ik moeder en baby als draagzak er is over nagedacht =) Er zal altijd mening verschil zijn.

[ Voor 19% gewijzigd door Gonadan op 25-01-2025 18:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 12:28

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
@Routepr0bleem wat zoek je nu precies? Want je zit hier in het deel voor fotobewerking en design.
Zoek je iemand van het forum die je kan helpen maak dan een advertentie in de gewenste categorie:
https://tweakers.net/aanbod/#highlightCat:892

Is dat niet wat je zoekt maak het dan wat concreter zodat we wellicht het juiste subforum kunnen vinden en je topic eventueel verplaatsen.
Het is hoe dan ook niet de bedoeling om hier hulp te werken en dat dan via DM contact te gaan uitvragen. :)

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

Pagina: 1