Met de foto's met meetlint, de traces zijn inderdaad wat dikker dan ik gegokt had van de aliexpress foto's.
Met ~2mm aan trace aan beide kanten zou 10A inderdaad wel moeten kunnen.
Wat ik bedoel met de spanning:
Je kan op je 2e foto zien dat de afstand tussen het rechter printspoor en de groundplane van 'de rest' maar een mm is (3.6 tot 3.7cm).
Hoe hoger de spanning, hoe meer afstand je moet houden tussen de verschillende kopervlakken, vuistregel is 1mm per 100v.
Voor 250V zou je dus minimaal 2.5mm afstand moeten houden om aan de minimale eisen voor isolatieafstand
te voldoen.
Meestal houdt je meer afstand of maak je nog een groef in de printplaat om te voorkomen dat vervuiling problemen kan geven.
Dat is hier allemaal niet gedaan, dus er veilig 250V op zetten kan in mijn ogen niet. Het zal waarschijnlijk werken tot het een keer net te vochtig of er wat stof op komt waarna het opeens niet meer werkt met een forse knal en als je geluk hebt alleen de zekering eruit.
Dat gezegd zou ik er zelf niet meer dan 100V op zetten, en gezien vermogen spanning x stroom is, als de spanning van 250 naar 100V gaat, gaat het vermogen dan 2,5x achteruit.
100V 10A = 1000W, dat is dus flink minder dan 2500W.