HDMI poorten werken niet meer

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dragongirl1909
  • Registratie: Mei 2024
  • Laatst online: 27-05-2024
Mijn vraag
Goedemiddag, ik heb mijn gaming pc al een tijdje en nooit problemen mee gehad ik heb deze gister een upgrade gegeven met meer ram hierna heb ik hem nog aan gehad daarna heb ik de cpu correct geïnstalleerd maar toen ik hem daarna wou starten werkte de HDMI poorten niet meer, nu vraag ik me af waar dit aan kan liggen. Als iemand hier iets op zou weten laat het me alsjeblieft weten.

Ik heb al geprobeerd of t beeldscherm of de kabel kapot is het op een andere scherm geprobeerd en de videokaart los gehad.

Alvast bedankt

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• heuveltje
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18:33

heuveltje

KoelkastFilosoof

Je geeft echt veel te weinig info

upgrade gegeven met meer ram hierna heb ik hem nog aan gehad daarna heb ik de cpu correct geïnstalleerd Bedoel je GPU. of heb je ook de CPU vervangen ?

-Wat voor systeem heb je ? welke cpu / gpu
-Je geeft aan dat de hdmi poorten niet werken, het systeem start verder dus wel op ? En hoe heb je dat gecontroleerd.
-Als je onboard graphics hebt, doen die het nog wel ?

Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uszka
  • Registratie: Maart 2018
  • Laatst online: 18:25
Wat zijn de volledige systeem specificaties? Merk en type van cpu, moederbord, RAM (oud en nieuw), videokaart, opslag, voeding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DannyXP1600
  • Registratie: Januari 2002
  • Nu online
Eens met weinig informatie. Maar als je ook je CPU geupgrade hebt: heb je gecontroleerd of je moederbord die nieuwe CPU wel ondersteunt en of dat je niet toevallig eerst een BIOS update moet doen voordat die CPU wordt ondersteund

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nelizmastr
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 16:48

nelizmastr

Goed wies kapot

Of heb je misschien een CPU geïnstalleerd die geen ingebouwde videochip heeft, zoals veel AMD Ryzen processoren (m.u.v. chips met achtervoegsel G of de 7000 serie) of Intel processoren met X of F achtervoegsel?

Of had je geen videokaart en nu wel? Dan moet je de HDMI poort op je videokaart gebruiken, want dan wordt de ingebouwde videochip vaak uitgeschakeld.

I reject your reality and substitute my own