Je bent pas echt lui als je het gemak niet zoekt.
Niemand??
Zoek naar wat php wat hetzelfde doet en port dat, is sim-pel.
- "Als ik zou willen dat je het begreep, legde ik het wel beter uit!" | All number systems are base 10!
Als userid kun je bv de eerste drie letters pakken van de naam plus het record ID, en als wachtwoord iets met de datum/tijd doen die zijn vrij uniek.
Dat zou inderdaad een oplossing geweest zijn. Alleen moet de applicatie de users en wachtwoorden genereren. Daarna krijg ik de accessdb en kan die in MySQL importeren. Anders om kan in dit geval niet.Op maandag 10 september 2001 17:29 schreef Gerco het volgende:
Zoek naar wat php wat hetzelfde doet en port dat, is sim-pel.
Is er niemand die dit al eens gemaakt heeft? Een functie in Access wat door een druk op een knop een uniek wachtwoord genereert.
Moet dat met VB gemaakt worden. Tips zijn ook welkom.
Ach je wilt niet programerenOp dinsdag 11 september 2001 10:06 schreef scubapro het volgende:
Is er niemand die dit al eens gemaakt heeft? Een functie in Access wat door een druk op een knop een uniek wachtwoord genereert.Moet dat met VB gemaakt worden. Tips zijn ook welkom.
Wat je kunt doen is een toevoegquery maken met twee velden die dan een unieke id aanmaken...
Ik wil best programmeren alleen heb ik de b*llen verstand van VB en mijn kennis van Access is niet uitmuntend.Op dinsdag 11 september 2001 10:18 schreef mauriceb het volgende:
[..]
Ach je wilt niet programeren
Wat je kunt doen is een toevoegquery maken met twee velden die dan een unieke id aanmaken...
Pagina: 1