Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Het moet een systeem waar ik zowel mee kan gamen als werken. Ik hoef de games ook niet per se op de maximale instellingen te spelen, voorkeur gaat uit naar 1440p. De games die ik graag zou willen spelen op de setup zijn erg variërend: CS2, Call of Duty, GTA, Red Dead Redemption 2, Assassins Creed, Valorant, Rainbow six - over het algemeen voornamelijk shooters. Daarnaast gebruik ik programma's als Adobe Photoshop of InDesign.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Uiterste prijs is 2000 euro.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
PC kast: Fractal Design North TG clear black
Monitor: ASUS ROG Strix XG27AQM Zwart
Muis: Logitech G300s muis
Toetsenbord: Logitech G815
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
De volledige desktop - zie lijstje onderaan.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb geen merkvoorkeuren. Wel voorkeuren mbt uiterlijk van de componenten (vandaar ook een waterkoeler ipv lucht).
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Nee.
Ga je overklokken?
Ik wil die optie in de toekomst wel hebben.
Wat verwacht je van ons?
De onderstaande lijst heb ik zelf samengesteld, dus ik ben benieuwd of ik de goede keuzes heb gemaakt, of dat jullie nog tips hebben! Zo heb ik bijvoorbeeld geen idee of dit moederbord wel een goede keuze is voor deze processor? Of kan ik beter voor een andere gaan? Dus ik ben heel erg benieuwd naar jullie suggesties voor betere opties of keuzes. Daarnaast begreep ik dat het handig is om het moederbord en de videokaart van hetzelfde merk te hebben, is dat zo?
Goed om te weten is dat ik voor een RAM heb gekozen die lager is dan 35mm, omdat die anders niet past met de dikte van de radiator.
Het moet een systeem waar ik zowel mee kan gamen als werken. Ik hoef de games ook niet per se op de maximale instellingen te spelen, voorkeur gaat uit naar 1440p. De games die ik graag zou willen spelen op de setup zijn erg variërend: CS2, Call of Duty, GTA, Red Dead Redemption 2, Assassins Creed, Valorant, Rainbow six - over het algemeen voornamelijk shooters. Daarnaast gebruik ik programma's als Adobe Photoshop of InDesign.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Uiterste prijs is 2000 euro.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
PC kast: Fractal Design North TG clear black
Monitor: ASUS ROG Strix XG27AQM Zwart
Muis: Logitech G300s muis
Toetsenbord: Logitech G815
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
De volledige desktop - zie lijstje onderaan.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb geen merkvoorkeuren. Wel voorkeuren mbt uiterlijk van de componenten (vandaar ook een waterkoeler ipv lucht).
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Nee.
Ga je overklokken?
Ik wil die optie in de toekomst wel hebben.
Wat verwacht je van ons?
De onderstaande lijst heb ik zelf samengesteld, dus ik ben benieuwd of ik de goede keuzes heb gemaakt, of dat jullie nog tips hebben! Zo heb ik bijvoorbeeld geen idee of dit moederbord wel een goede keuze is voor deze processor? Of kan ik beter voor een andere gaan? Dus ik ben heel erg benieuwd naar jullie suggesties voor betere opties of keuzes. Daarnaast begreep ik dat het handig is om het moederbord en de videokaart van hetzelfde merk te hebben, is dat zo?
Goed om te weten is dat ik voor een RAM heb gekozen die lager is dan 35mm, omdat die anders niet past met de dikte van de radiator.
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
|---|---|---|---|---|
| 1 | Processors | AMD Ryzen 7 7800X3D Boxed | € 345,- | € 345,- |
| 1 | Moederborden | ASUS ROG Strix B650E-F GAMING WIFI | € 229,- | € 229,- |
| 1 | Videokaarten | ASUS ProArt GeForce RTX 4070 SUPER OC Edition 12GB GDDR6X | € 689,- | € 689,- |
| 1 | Waterkoeling | Arctic Liquid Freezer III 240 A-RGB Zwart | € 77,27 | € 77,27 |
| 1 | Ventilators | Arctic P12 PWM PST A-RGB 0dB 3-pack Zwart, 120mm | € 34,99 | € 34,99 |
| 1 | Geheugen intern | G.Skill Flare X5 F5-6000J3238F16GX2-FX5 | € 112,95 | € 112,95 |
| 1 | Voedingen | Corsair RM850x (2021) Zwart | € 143,90 | € 143,90 |
| 1 | Solid state drives | Samsung 990 Pro (zonder heatsink) 2TB | € 159,- | € 159,- |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.791,11 | ||
[ Voor 4% gewijzigd door carlynl op 27-05-2024 15:07 ]