Vreemde website in Safari (iOS, iPhone)

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zoeksnarf
  • Registratie: December 2022
  • Laatst online: 01-10 17:58
Mijn vraag Onlangs wou ik mijn cookies en geschiedenis (safari) opruimen op mijn iPhone. Alvorens ik het deed keek ik in de geavanceerde instellingen (safari > geavanceerd > websitedata) en daar viel mij iets vreemds op. Ik zag (met zo'n 60mb) het volgende domein staan:
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen

Een google zoekopdracht levert helaas geen resultaat op, en via ICANN word ik ook niet veel wijzer.

Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen

Is iemand anders ooit het domein tegengekomen? Of heeft iemand wellicht een idee hoe ik dit verder zou kunnen onderzoeken?

Bij voorbaat dank.

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Archer_VC10
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 16:05
Ik denk dat het domein niet zo belangrijk is hier, maar als ik zoek op het postadres komt het bedrijfje wel opduiken. Het lijkt een IT bedrijfje te zijn (geweest?) wat juist de identiteit van websites helpt verbergen. Geen idee op wat voor sites je hebt gezeten, maar ergens heeft iemand gepoogd (succesvol lijkt het) om iets af te schermen. Als je meer wilt weten zou je kunnen kijken of je in je geschiedenis kan terugvinden op welke sites je zat te surfen toen die data is neergezet, maar of dat terug te vinden is?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Aiii
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 10:03

Aiii

何これ

Waarschijnlijk gewoon een advertentiewebsite. Die gebruiken wel vaker van die rand() website domeinen (en dan het liefst in een rij van vijf redirects) om je uiteindelijk naar een website verder te sturen. Voornamelijk om adblockers te omzeilen e.d.