Outlook bericht verzend niet

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph.l
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 12-03 12:27
Op mijn Windows 11 staat mijn Outlook mail. Dit is de (outlook) mailapp van Windows. Deze is sinds een tijdje geüpdatet naar een nieuwe UI. Sinds deze nieuwe UI heb ik problemen met het verzenden van e-mails. Eigenlijk na elke mail die ik maak, krijg ik een error en komt hij terecht in mijn conceptmap. Meestal moet ik hem dan opnieuw verzenden en werkt het daarna wel. Dit werkt niet altijd. 

Je kon via Outlook dan altijd kiezen om nog gebruik te maken van de oude versie. Als ik dit dan deed, was het probleem opgelost. Laatst werd ik geforceerd om te updaten en kon ik niet meer terug naar de oude versie. 

Wat er gebeurt: Ik klik op verzenden en dan komt er een pop-up met: Dit bericht is niet verzonden: [Naam bericht]. Als ik dan op meer details klik, kom ik in mijn conceptmap terecht. Daar staan dan nog eens: Dit bericht kan momenteel niet worden verzonden. Probeer het later opnieuw. 

Via Google kwam ik niet heel veel verder. Ik kan ook niet vinden of dit probleem vaker voor komt. Weet iemand wat ik hier aan zou kunnen doen? Alvast bedankt! :)

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nelizmastr
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 22:07

nelizmastr

Goed wies kapot

Heb je je mailaccount al eens verwijderd en opnieuw toegevoegd?

Kan zomaar zijn dat hij een instelling niet goed overgenomen heeft toen je van Mail naar Outlook bent overgezet.

I reject your reality and substitute my own

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph.l
nelizmastr schreef op donderdag 30 mei 2024 @ 21:58:
Heb je je mailaccount al eens verwijderd en opnieuw toegevoegd?

Kan zomaar zijn dat hij een instelling niet goed overgenomen heeft toen je van Mail naar Outlook bent overgezet.
Yes dit heb ik al gedaan. Heb 3 accounts in deze app zitten. Bij alle 3 is het probleem helaas. Ook alle 3 al eens verwijderd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MEN-O
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 16-05 15:11
Probeer eens de webversie : outlook.com om te zien of het daar wel werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph.l
MEN-O schreef op maandag 3 juni 2024 @ 11:29:
Probeer eens de webversie : outlook.com om te zien of het daar wel werkt.
Via de webversie heb ik dit probleem niet gehad, daar werkt het wel. Het probleem doet zich ook niet bij elk bericht voor. Alleen wel met enige regelmaat.