wireless sport oordopjes zonder wind noise

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p1lot
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 08-03 21:08
ik heb momenteel Bose sport oordopjes (true wireless). Ze klinken heel goed, zitten fijn en kunnen goed tegen zweet (zelfs 1 keer in de wasmachine gezeten en werken nog steeds!), maar ik stoor me aan de wind-noise op de fiets. Ze steken vrij ver uit en ik denk dat ze daarom zoveel wind noise doorlaten. Nu is de batterij niet meer wat het geweest is dus ik ben op zoek naar nieuwe. Noise cancellation hoeft voor mij niet, ik wil niet volledig afgesloten zijn van het verkeer, maar vooral het versterkte ruisen van wind wil ik niet horen (echt luid bij deze Bose).

Aanraders? (Uit de specs kan je dit helaas niet afleiden, dus ik zoek eigenlijk naar ervaringen)

Thanks!

Beste antwoord (via p1lot op 30-05-2024 11:31)

• Knul
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 12:54
Heb met vier verschillende NC in-ears ervaringen en geen kunnen windgeluid effectief onderdrukken. Mijn over-ear Sony WH-1000XM4 doet dit uitstekend.

Ervaring met:

- Galaxy Buds Pro
- Sony WF-1000XM5
- Airpods Pro
- Pixel Buds Pro.

Nadeel van de WH-1000XM4 is dat ie nogal fors is. Voor op de (gewone) fiets prima, tijdens het sporten is ie te log en warm imo.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• True
  • Registratie: April 2011
  • Niet online

True

Dislecticus

Waarom geen shortlist maken met opties en dan hier: categorie: Hoofdtelefoons gaan zoeken? Je zult niet de enige zijn me dunkt.

VW ID.7 Tourer Pro S | 5670 Wp JA Solar - 14x405 33° op Zuid | Twente

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p1lot
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 08-03 21:08
Wind noise ga je helaas niet in de specs terug vinden, vandaar mijn vraag naar ervaringen van mensen met oortjes voor sport/fietsen

Acties:
  • Beste antwoord
  • +1 Henk 'm!

• Knul
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 12:54
Heb met vier verschillende NC in-ears ervaringen en geen kunnen windgeluid effectief onderdrukken. Mijn over-ear Sony WH-1000XM4 doet dit uitstekend.

Ervaring met:

- Galaxy Buds Pro
- Sony WF-1000XM5
- Airpods Pro
- Pixel Buds Pro.

Nadeel van de WH-1000XM4 is dat ie nogal fors is. Voor op de (gewone) fiets prima, tijdens het sporten is ie te log en warm imo.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TBTL
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
Is iets met botgeleiding niet wat voor je? Shokz is een bekende fabrikant.