Gamingcontrollers Joystick -> flight stick

Pagina: 1
Acties:
  • 204 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Militia Pilot
  • Registratie: Juni 2017
  • Nu online

Militia Pilot

Standby For Titanfall!

Topicstarter
GameControllers Joysticks bevat ook veel non-joystick items
Aangezien er na mijn vorige topic steeds veel producten onder joystick komen te staan die niet joystick-gerelateerd zijn, stel ik voor om de Joystick catagorie te hernoemen naar Flight Stick, dit lijkt me een stuk duidelijker waar de catagorie voor is.

[ Voor 17% gewijzigd door Militia Pilot op 27-05-2024 09:30 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Glaanie
  • Registratie: Juni 2002
  • Nu online

Glaanie

Medewerker Product Content

All your spec are belong to us

@Militia Pilot Als ik zo rond lees, lijkt het voornaamste verschil tussen joystick en flight stick te zijn dat deze laatste een extra as heeft, waardoor je ook de stick zelf kan roteren. Klopt mijn aanname? In dat geval loop ik de huidige joysticks na (zijn er niet zo veel zie ik) en maak ik een nieuwe optie naast joystick. Het is gauw genoeg gevonden of deze de extra as heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Militia Pilot
  • Registratie: Juni 2017
  • Nu online

Militia Pilot

Standby For Titanfall!

Topicstarter
Glaanie schreef op donderdag 30 mei 2024 @ 12:05:
@Militia Pilot Als ik zo rond lees, lijkt het voornaamste verschil tussen joystick en flight stick te zijn dat deze laatste een extra as heeft, waardoor je ook de stick zelf kan roteren. Klopt mijn aanname? In dat geval loop ik de huidige joysticks na (zijn er niet zo veel zie ik) en maak ik een nieuwe optie naast joystick. Het is gauw genoeg gevonden of deze de extra as heeft.
Ook hebben sommige joysticks geen throttle ingebouwd, de meeste Flightsticks wel, en hebben flight stick over het algemeen meer knoppen.
Ik zou mezelf geen MSFS zien spelen met deze ;)

[ Voor 11% gewijzigd door Militia Pilot op 30-05-2024 13:09 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Glaanie
  • Registratie: Juni 2002
  • Nu online

Glaanie

Medewerker Product Content

All your spec are belong to us

@Militia Pilot Een heleboel bleken inderdaad Flight Stick te zijn. Mocht er toch wat verkeerds tussen staan, laat het vooral weten!

Dit topic is gesloten.