|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||
Wat wil je precies doen? Voor mijn aantekeningen gebruik ik Wordsmith samen met een PPK (uitklapbaar toetsenbord) en voor mijn huiswerk gebruik ik de standaard ToDo's binnen Datebk3. Is meer dan functioneel genoeg.Op maandag 10 september 2001 12:35 schreef pven het volgende:
Ik wil mijn Palm actief gaan gebruiken bij het bewaren van aantekeningen en het plannen van huiswerk.
~/~ 101 little bugs in the file / 101 little bugs / take one out and recompile / 102 little bugs in the file ~/~
Goede vraag! Ik weet het zelf ook nog niet precies.Op maandag 10 september 2001 13:37 schreef Acolyte57 het volgende:
Wat wil je precies doen?
Momenteel wil ik MemoPlus gebruiken voor mijn aantekeningen (is handig ivm de plaatjes), maar ik vind het net niet handig genoeg. Ik heb, uiteraardVoor mijn aantekeningen gebruik ik Wordsmith samen met een PPK (uitklapbaar toetsenbord) en voor mijn huiswerk gebruik ik de standaard ToDo's binnen Datebk3. Is meer dan functioneel genoeg.
ToDo's wil ik uitsplitsen per vak, maar niet op categorie-niveau. Momenteel probeer ik via ActionNames om iets dergelijks te doen, maar ik ben niet tevreden. Om DateBK er nu op te gaan zetten, is ook weer wat.
Hmmmmmmm, ik heb nooit de moeite genomen om ze per vak uit te splitsen... Ik vond het eigenlijk wel genoeg om de mogelijkheid te hebben te splitsen tussen m'n 2 studies (categorie 1 en 2 dus
). Ik gebruik een afkorting van het vak (specificatiemethoden = specmet, discrete wiskunde en algebra = diwial, etc) om aan te geven waar de ToDo voor is en voor de rest zet ik hem op de goeie dag neer. Tot nu toe werkt het uitstekend voor mij 
Plaatjes zijn idd handig, en voor zover ik weet geen optie binnen Wordsmith, maar Wordsmith heeft wel de beste interface met de PPK die ik ken. Alle andere memo programmas gaan te langzaam om mij bij te houden als ik type; Wordsmith houdt het makkelijk bij. Ben ik erg tevreden over. Directe automatische synch met Word is ook erg fijn.
Plaatjes zijn idd handig, en voor zover ik weet geen optie binnen Wordsmith, maar Wordsmith heeft wel de beste interface met de PPK die ik ken. Alle andere memo programmas gaan te langzaam om mij bij te houden als ik type; Wordsmith houdt het makkelijk bij. Ben ik erg tevreden over. Directe automatische synch met Word is ook erg fijn.
~/~ 101 little bugs in the file / 101 little bugs / take one out and recompile / 102 little bugs in the file ~/~
Vraagje, waar hebben jullie zo'n PPA gekocht en voor welke prijs, ik wil er nl ook wel 1, maar ik weet niet waar enzo.
Check Da PriceWatchOp maandag 10 september 2001 14:03 schreef Reley het volgende:
Vraagje, waar hebben jullie zo'n PPA gekocht en voor welke prijs, ik wil er nl ook wel 1, maar ik weet niet waar enzo.
ikke weet, dom vraagje
maar kan een Palm III Portable keyboard ook op mijn m100?
en zo niet, waar kan ik wel een ramplankje voor mijn m100 krijgen?
Ik heb nu al van meerdere mensen gehoord dat het mogelijk is om de M100 op een PPK van een Palm III te pluggen. Officieel hoort het geloof ik niet, maar het kan welOp maandag 10 september 2001 21:44 schreef Reley het volgende:
ikke weet, dom vraagje![]()
kee thx
ik kijk wel als ik weer es geld heb
ik kijk wel als ik weer es geld heb
Pagina: 1