Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• civspeler
  • Registratie: Januari 2020
  • Laatst online: 12-06 12:35
Is er hier iemand die me de exacte afmetingen van de voet van de Hisense 50 inch 50A7K modellen (bijvoorbeeld de 50A79KQ of 50A72KQ) kan vertellen? Het gaat me dan vooral om de breedte van de voorkant van de voet.

Ik kan het natuurlijk wel schatten aan de hand van de plaatjes. Maar het valt me op dat die plaatjes voor elke beelddiagonaal van dit type TV hetzelfde zijn. Het lijkt er dus op dat ze voor elke beelddiagonaal hetzelfde standaardplaatje hebben gebruikt. En dus betwijfel ik de betrouwbaarheid van deze manier van schatten.

Een vergelijkbaar topic, Afmetingen voet Hisense 50 inch U7Q, met een televisie met vergelijkbare voet, biedt het antwoord helaas ook niet. Ook vond ik op https://www.displayspecifications.com/en/model/fa4732f7 een breedte voor de voet van 74,3 cm, maar daar staat niet bij of dit de voor- of achterkant van de voet betreft (dat verschilt namelijk nogal qua breedte).

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michael Knight
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 18-06 15:26

Michael Knight

Moderator Consumentenelektronica

KITT, I need you buddy!

Die info kan HiSense jou gewoon geven toch? Dit heb ik ook al eens bij Sony en Samsung nagevraagd. Snelste weg en info uit eerste hand :)

(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• civspeler
  • Registratie: Januari 2020
  • Laatst online: 12-06 12:35
Michael Knight schreef op dinsdag 28 mei 2024 @ 14:20:
Die info kan HiSense jou gewoon geven toch? Dit heb ik ook al eens bij Sony en Samsung nagevraagd. Snelste weg en info uit eerste hand :)
Ja, dat had ik inderdaad kunnen proberen. Maar mijn ervaring met budgetmerken is dat het antwoord nogal eens op zich laat wachten, als er al een antwoord komt.

Ik ben in plaats daarvan maar even met een rolmaat langsgegaan bij een winkel waar deze televisie stond uitgestald. Dit leverde de volgende maten op:

Diepte voet: 25 cm
Breedte voorkant voet: 52 cm
Breedte achterkant voet: 75 cm

Niet héél nauwkeurig en aan de ruime kant gemeten overigens, dus de exacte maten kunnen een paar mm naar beneden afwijken.

Verder viel me nog op dat bij A7K-modellen met een grotere beelddiagonaal met name de diepte ook groter was. Ze hebben dus niet allemaal exact dezelfde voet.

[ Voor 9% gewijzigd door civspeler op 30-05-2024 17:11 ]