Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SulSul
  • Registratie: Mei 2024
  • Laatst online: 29-05-2024
Ik mag na de zomer starten met 1 fte op een ISK. Ik heb in het VO altijd maximaal 0.8 gewerkt (vanwege de vele klassen). Ik vroeg me af wanneer andere docenten die fulltime werken de lesplanning of het nakijkwerk doen. Wat ik meekreeg is dat er zelden toetsen zijn op het ISK, maar toch is het wel nodig om eea buiten schooltijd te doen. Ik vind het geen probleem om tot 6 op school te zitten en nog wat in het weekend te doen. Maar ik wil ook waken dat ik niet teveel doe.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 99ruud99
  • Registratie: December 2018
  • Laatst online: 00:22
Hou er rekening mee dat je afhankelijk van het vak voor 1 fte toch 44u moet rekenen.
Die uren krijg je weer terug doordat je meer vakantie hebt.

Vraagje: hoeveel voorbereidingstijd krijg je voor de lessen die je geeft? (Vrij standaard rekenfactor is 1.6, maar dat verschilt per school).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SulSul
  • Registratie: Mei 2024
  • Laatst online: 29-05-2024
99ruud99 schreef op zondag 26 mei 2024 @ 14:42:
Hou er rekening mee dat je afhankelijk van het vak voor 1 fte toch 44u moet rekenen.
Die uren krijg je weer terug doordat je meer vakantie hebt.

Vraagje: hoeveel voorbereidingstijd krijg je voor de lessen die je geeft? (Vrij standaard rekenfactor is 1.6, maar dat verschilt per school).
Dat weet ik nog niet. Ik zal dit navragen bij de school zodra ik teken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZieMaar!
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 02-10 14:24

ZieMaar!

Moderator General Chat
Modbreak:Op Tweakers is het niet toegestaan om meerdere accounts te hebben, daarom gaat dit topic dicht

Dit topic is gesloten.