Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik ben op zoek naar een gebalanceerd systeem waarmee ik moeiteloos op 1440p en 144Hz kan gamen. De games die ik wil gaan spelen zijn o.a. PUBG, League of Legends, CS:GO, Witcher 3, Helldivers 2. Videobewerken of streamen van games doe ik niet.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Wat betreft een maximum bedrag lijkt mij 1500 euro een mooi streven, maar minder is altijd mooi. Zolang 1400p/144Hz met de huidige games maar haalbaar is.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Toetsenbord en muis heb ik al. Ik ben op zoek naar een toren en goed scherm.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Zie het lijstje hier onderaan. Dit lijkt me een mooi startpunt voor onze discussie. Graag ook advies voor een bijpassend scherm.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Nee.
Ga je overklokken?
Ben ik niet van plan.
Wat verwacht je van ons?
Het belangrijkste is dat jullie eens naar mijn opzetje kijken en bijsturen waar het beter zou kunnen. Daarnaast: moet ik nog extra fans bijkopen? Ook zou ik graag wat ideeën voor een beeldscherm willen. Ben nog niet helemaal uit het budget, maar zag dat er rond de 300 euro mooie modellen zijn.
Ik ben op zoek naar een gebalanceerd systeem waarmee ik moeiteloos op 1440p en 144Hz kan gamen. De games die ik wil gaan spelen zijn o.a. PUBG, League of Legends, CS:GO, Witcher 3, Helldivers 2. Videobewerken of streamen van games doe ik niet.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Wat betreft een maximum bedrag lijkt mij 1500 euro een mooi streven, maar minder is altijd mooi. Zolang 1400p/144Hz met de huidige games maar haalbaar is.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Toetsenbord en muis heb ik al. Ik ben op zoek naar een toren en goed scherm.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Zie het lijstje hier onderaan. Dit lijkt me een mooi startpunt voor onze discussie. Graag ook advies voor een bijpassend scherm.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Nee.
Ga je overklokken?
Ben ik niet van plan.
Wat verwacht je van ons?
Het belangrijkste is dat jullie eens naar mijn opzetje kijken en bijsturen waar het beter zou kunnen. Daarnaast: moet ik nog extra fans bijkopen? Ook zou ik graag wat ideeën voor een beeldscherm willen. Ben nog niet helemaal uit het budget, maar zag dat er rond de 300 euro mooie modellen zijn.
# | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
---|---|---|---|---|
1 | Processors | AMD Ryzen 5 7600X Boxed | € 214,90 | € 214,90 |
1 | Moederborden | Gigabyte B650 GAMING X AX V2 (rev. 1.x) | € 159,- | € 159,- |
1 | Videokaarten | Powercolor Hellhound AMD Radeon RX 7800 XT 16GB GDDR6 | € 539,- | € 539,- |
1 | Behuizingen | Corsair 4000D Airflow Tempered Glass Zwart | € 79,- | € 79,- |
1 | Processorkoeling | Thermalright Peerless Assassin 120 SE | € 36,90 | € 36,90 |
1 | Geheugen intern | Corsair Vengeance CMK32GX5M2B6000C30 | € 124,90 | € 124,90 |
1 | Voedingen | Corsair RM850e V2 | € 109,- | € 109,- |
1 | Solid state drives | Lexar NM790 (zonder heatsink) 2TB | € 124,90 | € 124,90 |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.387,60 |