Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaande vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.
Ik zoek een?
Zoals de titel al vermeld ben ik opzoek naar een grotere behuizing, Op dit moment zit ik nog met een oude Corsair Carbide 500R welke een beetje krapjes begint te worden voor de huidige Hardware, nu wil ik binnenkort gaan upgraden van mijn Scythe mugen 5 op Ryzen 9 5900x, naar een 420mm AIO van Arctic,
nu is mijn vraag en struikelpunt dus. Welke kast is lekker ruim , Past de AIO zowel voor als boven van 420MM, heb op dit moment nog een 6-10x Arctic 140mm P14PWM fans liggen die ik ook er in wil zetten voor extra airflow aangezien mijn 7900xtx en ryzen nogal heethoofden zijn ,
Ik had zelf al gekeken naar bijvoorbeeld de
Wat is je budget?
budget zal tussen de 200 a 300€ liggen , restant vakantie geld :^)
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Merk zegt mij niet zoveel NZXT , Fractal , Coolermaster, Corsair vind het allemaal wel goede merken zolang de behuizing kwalitatief maar goed is en genoeg airflow intern heeft of de mogelijkheid het te maken.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Hoofdzakelijk gaming , en hobbymatig wat Oc'en, dus airflow is wel een must
Ik zoek een?
Zoals de titel al vermeld ben ik opzoek naar een grotere behuizing, Op dit moment zit ik nog met een oude Corsair Carbide 500R welke een beetje krapjes begint te worden voor de huidige Hardware, nu wil ik binnenkort gaan upgraden van mijn Scythe mugen 5 op Ryzen 9 5900x, naar een 420mm AIO van Arctic,
nu is mijn vraag en struikelpunt dus. Welke kast is lekker ruim , Past de AIO zowel voor als boven van 420MM, heb op dit moment nog een 6-10x Arctic 140mm P14PWM fans liggen die ik ook er in wil zetten voor extra airflow aangezien mijn 7900xtx en ryzen nogal heethoofden zijn ,
Ik had zelf al gekeken naar bijvoorbeeld de
# | |||
---|---|---|---|
1 | |||
Behuizingen | |||
be quiet! Shadow Base 800DX Zwart | |||
€ 146,39 | |||
€ 146,39 | |||
1 | |||
Behuizingen | |||
Fractal Design Define 7 XL Tempered Glass Light Tint | |||
€ 219,54 | |||
€ 219,54 | |||
1 | |||
Behuizingen | |||
Fractal Design Meshify 2 Dark Tempered Glass | |||
€ 153,95 | |||
€ 153,95 | |||
Wat is je budget?
budget zal tussen de 200 a 300€ liggen , restant vakantie geld :^)
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Merk zegt mij niet zoveel NZXT , Fractal , Coolermaster, Corsair vind het allemaal wel goede merken zolang de behuizing kwalitatief maar goed is en genoeg airflow intern heeft of de mogelijkheid het te maken.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Hoofdzakelijk gaming , en hobbymatig wat Oc'en, dus airflow is wel een must