De vraag is duidelijk, het is de bedoeling dat er via een webpagina verschillende bestanden opgevraagd kunnen worden die op een Linux-bak staan. De vraag is hoe dit het best gedaan kan worden? Alle suggesties zijn zijn welkom!
Probeer eens zelf na te denken.
Je hebt een webserver? Anders kan je geen webpagina's laten zien. Waar staan de bestanden van de webserver (de documenten)?
Verder zou je je eens in HTML kunnen verdiepen. http://www.dsdelft.nl/html/ bijvoorbeeld.
Je hebt een webserver? Anders kan je geen webpagina's laten zien. Waar staan de bestanden van de webserver (de documenten)?
Verder zou je je eens in HTML kunnen verdiepen. http://www.dsdelft.nl/html/ bijvoorbeeld.
Het gaat mij niet direct daarom, maar het gaat mij erom hoe die link gelegt wordt vanuit Linux. Maarreh, bedankt voor de suggestie
Standaard HTML! Kom op!
code:
1
| <a href="fotos_van_de_baas_en_de_secretaresse_die_overwerken_op_het_buro.zip"> |
Greetings and felicitations, children of technology - Icon in het groot
Jezus.
Je wilt me toch niet vertellen dat jij voor een bedrijf een webpagina moet maken en je niet weet hoe je dit moet doen
omfg.
Je wilt me toch niet vertellen dat jij voor een bedrijf een webpagina moet maken en je niet weet hoe je dit moet doen
omfg.
Verwijderd
Misschien bedoelt-ie dat ie normaal in windows dit doet:
<a href="C:\bla.doc\">...
en dat-ie dat nu voor een Linux machine wil doen? Dat zou dan worden:
<a href="/pad/naar/document.doc">...
Maar zulke paden zou ik zowiezo niet gebruiken...
<a href="C:\bla.doc\">...
en dat-ie dat nu voor een Linux machine wil doen? Dat zou dan worden:
<a href="/pad/naar/document.doc">...
Maar zulke paden zou ik zowiezo niet gebruiken...
ik snap er geen zak van. Je wilt een HTML pagina hebben waar mensen zoo vanaf kunnen downloaden? Daar heb je dan een webserver voor nodig he, das duidelijk.
Ofwel: APACHE!
Ofwel: APACHE!
[deze advertentieruimte is te koop]
Jaaaaaa... en WAT is nou precies je probleem ?
Greetings and felicitations, children of technology - Icon in het groot
Pagina: 1