Helaas is een nieuwe Cooler Master voeding uitvoering: Cooler Master V550 SFX Gold (EU-stekker) overleden van het volgende systeem:
Ik ben nu opzoek naar een nieuwe voeding. De pc wordt over het algemeen enkel voor desktop werk gebruikt, zoals Youtube, browsen op het internet, Word en Excel. Zeer sporadisch wordt er Minecraft of Fortnite mee gespeeld (wanneer er kinderen op bezoek zijn).
De volgende voeding is op dit moment in de aanbieding:
uitvoering: Corsair RM750e V2
Ik weet echter niet of dit nu een verstandige keuze is. De pc wordt over het algemeen zo licht belast, dat de efficiëntie bij deze 750W voeding bij deze lage belasting relatief laag is. Hoe sterk zal de benodigde voeding moeten zijn, en is de aangedragen Corsair de juiste optie? Is er een betaalbaar alternatief?
# | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
---|---|---|---|---|
1 | Processors | AMD Ryzen 5 5600G Boxed | € 127,99 | € 127,99 |
1 | Moederborden | ASRock A520M-HDV | € 59,90 | € 59,90 |
1 | Behuizingen | Aerocool CS-102 | € 26,12 | € 26,12 |
1 | Geheugen intern | G.Skill Aegis F4-3200C16D-16GIS | € 36,10 | € 36,10 |
1 | Solid state drives | Kingston NV2, retail, 1TB | € 63,55 | € 63,55 |
Totaal | € 313,66 |
Ik ben nu opzoek naar een nieuwe voeding. De pc wordt over het algemeen enkel voor desktop werk gebruikt, zoals Youtube, browsen op het internet, Word en Excel. Zeer sporadisch wordt er Minecraft of Fortnite mee gespeeld (wanneer er kinderen op bezoek zijn).
De volgende voeding is op dit moment in de aanbieding:
uitvoering: Corsair RM750e V2
Ik weet echter niet of dit nu een verstandige keuze is. De pc wordt over het algemeen zo licht belast, dat de efficiëntie bij deze 750W voeding bij deze lage belasting relatief laag is. Hoe sterk zal de benodigde voeding moeten zijn, en is de aangedragen Corsair de juiste optie? Is er een betaalbaar alternatief?
[ Voor 3% gewijzigd door wcduck op 25-05-2024 23:53 ]
I don't suffer from insanity, I enjoy every minute of it.