Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik ben op zoek naar een setup waarmee ik fatsoenlijk Adobe programma’s, Blender en Ai (stable diffusion) mee kan draaien. Verder ook nog voor een stukje gaming.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ergens rond de €2500 zou mooi zijn.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Heb nog niks.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Zie het lijstje hier onderaan. Dit is even vanuit een eigen kunnen, maar heb hier natuurlijk niet zoveel verstand van.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb geen merkvoorkeuren. Ik sta dan ook open voor alles.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Niet direct wat nog niet benoemd is.
Ga je overklokken?
Dat zit niet in de planning.
Wat verwacht je van ons?
Het belangrijkste is dat jullie eens naar mijn opzetje kijken en bijsturen waar het beter zou kunnen. Ik ken natuurlijk niet van alle onderdelen alle reviews, dus wellicht hebben jullie betere suggesties. Ben hier niet helemaal in thuis, dus vandaar deze vraag. Mij gaat het er om dat ik het juiste apparatuur heb om mijn programma's te runnen. Hoeft geen overkill in prijs te worden, wel dat ik ermee kan werken.
Ik ben op zoek naar een setup waarmee ik fatsoenlijk Adobe programma’s, Blender en Ai (stable diffusion) mee kan draaien. Verder ook nog voor een stukje gaming.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ergens rond de €2500 zou mooi zijn.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Heb nog niks.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Zie het lijstje hier onderaan. Dit is even vanuit een eigen kunnen, maar heb hier natuurlijk niet zoveel verstand van.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb geen merkvoorkeuren. Ik sta dan ook open voor alles.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Niet direct wat nog niet benoemd is.
Ga je overklokken?
Dat zit niet in de planning.
Wat verwacht je van ons?
Het belangrijkste is dat jullie eens naar mijn opzetje kijken en bijsturen waar het beter zou kunnen. Ik ken natuurlijk niet van alle onderdelen alle reviews, dus wellicht hebben jullie betere suggesties. Ben hier niet helemaal in thuis, dus vandaar deze vraag. Mij gaat het er om dat ik het juiste apparatuur heb om mijn programma's te runnen. Hoeft geen overkill in prijs te worden, wel dat ik ermee kan werken.
# | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
---|---|---|---|---|
1 | Processors | Intel Core i9-14900K Boxed | € 618,01 | € 618,01 |
1 | Moederborden | ASUS ROG Strix Z790-F GAMING WIFI II | € 299,- | € 299,- |
1 | Videokaarten | MSI GeForce RTX 4070 SUPER 12G GAMING X SLIM | € 669,- | € 669,- |
1 | Behuizingen | Fractal Design North - TG Clear Charcoal Black | € 127,90 | € 127,90 |
1 | Processorkoeling | Noctua NH-D15S chromax.black | € 103,55 | € 103,55 |
1 | Geheugen intern | G.Skill Trident Z5 Neo RGB F5-6000J3038F16GX2-TZ5NR | € 134,90 | € 134,90 |
1 | Voedingen | Sharkoon WPM Gold ZERO | € 79,48 | € 79,48 |
1 | Solid state drives | Samsung 980 Pro (zonder heatsink) 2TB | € 164,99 | € 164,99 |
Totaal | € 2.196,83 |
[ Voor 5% gewijzigd door antonrage op 25-05-2024 16:05 ]