Vraag
Alle reacties
Ik mis de 'banana for scale' hier. Waar kijken we naar?
Wespennest?
Verkoopt gebruikte computers, laptops en meer: https://tweakers.net/aanbod/user/412392/ | https://www.ipsumcomputerservice.com
Wat @Detmer zegt, lijkt sterk op een nestje van bijvyeen wesp of ander insect.
Maar van waar de de opmerking sterke lucht en de nestjes?
Ben je je neus achterna gegaan...?
Wat is de connectie?
Maar van waar de de opmerking sterke lucht en de nestjes?
Ben je je neus achterna gegaan...?
Wat is de connectie?
8*400 ZO + 7*400 NW = 6kWp | 40° | Flevoland
Deze beelden hebben we gemaakt met een camera.
Zijn via de spotjes naar binnen gegaan. Overduidelijk dat de lucht daar vandaan komt als je de spotjes eruit haalt. Lucht zit verder ook niet in ons huis op andere plekken.
Zijn via de spotjes naar binnen gegaan. Overduidelijk dat de lucht daar vandaan komt als je de spotjes eruit haalt. Lucht zit verder ook niet in ons huis op andere plekken.
Als het om stank gaat, denk ik eerder aan muizen. Het zijn wel heel slechte foto's, maar die rommel lijkt ook niet op een wespennest, eerder etensresten van de muizen.
Soms ben ik bijna gelukkig
Als het wespen zijn, dan moet je die buiten ook af en aan zien vliegen waar ze het huis binnen gaan. Dat kan ook een paar meter verderop zijn dan waar het nest zit. Dus ga 's middags eens buiten rond het huis kijken om te zien of je beestjes af en aan ziet vliegen.
Zo'n wespennest kan wel flink stinken. Ik heb twee keer een wespennest in huis gehad waarvan eentje direct boven de meterkast, de geur was pas na een vol jaar weer weg uit de meterkast.
Zo'n wespennest kan wel flink stinken. Ik heb twee keer een wespennest in huis gehad waarvan eentje direct boven de meterkast, de geur was pas na een vol jaar weer weg uit de meterkast.
Blijft lastig op fotos want je kan niet zien hoe groot het is natuurlijk. Wat zijn de afmetingen ongeveer? Bij het zien denk ik aan vogel eitjes die niet of half uitgekomen zijn en met de tijd zijn gaan vergaan.Nina2015 schreef op zaterdag 25 mei 2024 @ 15:42:
Mijn vraag
...
Wat zit er in het plafond
Relevante software en hardware die ik gebruik
...
In de meivakantie zijn we terug gekomen van vakantie. Er hing een vreemde lucht in huis die op onze luchtwegen sloeg. De geur wordt nu minder sterk ondertussen.
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
...
Is het mogelijk dat er ergens een kier zit waar kleine vogeltjes naar binnen kunnen vliegen?
Dat is wat ik ook denk te zien idd.sahinasappelsap schreef op zondag 26 mei 2024 @ 08:35:
[...]
Blijft lastig op fotos want je kan niet zien hoe groot het is natuurlijk. Wat zijn de afmetingen ongeveer? Bij het zien denk ik aan vogel eitjes die niet of half uitgekomen zijn en met de tijd zijn gaan vergaan.
Is het mogelijk dat er ergens een kier zit waar kleine vogeltjes naar binnen kunnen vliegen?
Wij dachten zelf ook aan volgens. Maar we hebben gekeken rond het dak. Er zit nergens ruimte om als vogel binnen te komen. Deze hoopjes liggen ook verspreid in het dak. Daarnaast zien we ook wel keutels liggen ( denk zelf van een muis).
De isolatie is op het plek waar het ligt ook een deel weg.
De isolatie is op het plek waar het ligt ook een deel weg.
Ik zie wel regelmatig aan de zijkant van het huis hommels de spouwmuur in gaan.
Dus gewoon lekker laten zitten?Nina2015 schreef op maandag 27 mei 2024 @ 09:24:
Er is net iemand geweest van de ongedierte bestrijding. Het is een hommelnest.
Schiet tussen de palen en je scoort!
Pagina: 1