Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soulieke
  • Registratie: April 2016
  • Laatst online: 15-09 00:54
Wel al deze zaken gaan binnenkort allemaal naar recyclagepark/milieustraat. Maar vroeg mij af of er hobbyisten of andere organisaties zijn die ik eventueel zou kunnen contacteren? Regio Antwerpen

Grafische kaarten:
EN9600GT Asus 512M DDR3 , Nvidia
MSI E5770 HAWK , ATi

Moederbord + CPU's
P55A-UD3 gigabyte , met corei5 530? en 4-8 GB ddr3 denk ik
P35C-DS3R gigabyte , met E8400 intel , 2 sticks DDR2

Aah de nostalgie.

Alle reacties

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• sypie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Hier kun je toch prima een advertentie voor aanmaken? Als er iemand reageert is er kennelijk belangstelling. Heeft er na een maand nog niemand gereageerd dan kun je het alsnog wegbrengen naar de milieustraat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 99ruud99
  • Registratie: December 2018
  • Laatst online: 15:42
Yups, gewoon veiling aanmaken start bij 0, dan bieden mensen vanzelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vrilly
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 10-10 17:01
Ik denk dat je dat wel wegkrijgen, er is een redelijke vraag ontstaan naar retro gamesystemen uit de win9x-winXP tijdperk. Al denk ik dat je componenten net iets te nieuw zijn daarvoor

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• JukeboxBill
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 15:46
Er loopt hier op Tweakers een inzamelingsactie voor hardware om PC's samen te stellen voor armlastige gezinnen. Kan het alleen niet zo snel vinden.

De kringloop is ook blij met dat spul. Als het niet meer verkoopbaar is, dan wordt het gesloopt voor oud ijzer, plastic en elektronica schroot.
Naar de milieustraat brengen spek je alleen de gemeente mee of het bedrijf dat de milieustraat runt voor de gemeente.

Een slimme vos is nooit te oud om een nieuwe streek te leren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soulieke
  • Registratie: April 2016
  • Laatst online: 15-09 00:54
JukeboxBill schreef op zaterdag 25 mei 2024 @ 16:59:
Er loopt hier op Tweakers een inzamelingsactie voor hardware om PC's samen te stellen voor armlastige gezinnen. Kan het alleen niet zo snel vinden.

De kringloop is ook blij met dat spul. Als het niet meer verkoopbaar is, dan wordt het gesloopt voor oud ijzer, plastic en elektronica schroot.
Naar de milieustraat brengen spek je alleen de gemeente mee of het bedrijf dat de milieustraat runt voor de gemeente.
Merci , zal eens kijken naar een kringloop winkel, mijn eerste reactie is dat die spul toch wel te oud is voor nog dagelijks te gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Die kan je wellicht goed bereiken via https://tweakers.net/aanbod/ :)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkillZ4LollZ V2
  • Registratie: Maart 2020
  • Laatst online: 11:40
JukeboxBill schreef op zaterdag 25 mei 2024 @ 16:59:

De meeste kringloopwinkels hanteren tegenwoordig absurde prijzen hoor, als je iemand echt van dienst wil zijn zou ik het gewoon weggegeven of aanbieden voor een hele lucratieve prijs. Persoon in kwestie kan er ook wat winst op maken via V&A of Marktplaats, zoals iemand anders al aangaf is er redelijk wat vraag naar retro hardware.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JukeboxBill
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 15:46
SkillZ4LollZ V2 schreef op zaterdag 25 mei 2024 @ 20:14:
[...]

De meeste kringloopwinkels hanteren tegenwoordig absurde prijzen hoor, als je iemand echt van dienst wil zijn zou ik het gewoon weggegeven of aanbieden voor een hele lucratieve prijs. Persoon in kwestie kan er ook wat winst op maken via V&A of Marktplaats, zoals iemand anders al aangaf is er redelijk wat vraag naar retro hardware.
Ik vind een moederbord met een corei5 processor niet zo retro. Hier nog een i3 en voor mijn gebruik nog snel genoeg. Het is zelfs de vraag op Windows 98/XP daar op wil draaien.

Prijzen bij een kringloop weet ik niets van, ik breng alleen maar spullen omdat ik geen zin heb aan dat gedoe voor een paar tientjes.

Een slimme vos is nooit te oud om een nieuwe streek te leren

Pagina: 1