Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BPTBPTBPT
  • Registratie: Juli 2018
  • Laatst online: 11-05 16:40
...van particulier in het buitenland naar particulier in NL?

Ik zou zeggen Paypal, maar zijn er nog alternatieven? Ik zoek een middel dat niets kost, het liefst zonder accounts en directe overboeking.
Net zoals tikkie binnen NL, maar dan met directe overboeking over landen heen. Bestaat dat?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sissors
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online
Van waar in het buitenland?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ernemmer
  • Registratie: Juli 2009
  • Niet online
Bitcoin (of andere crypto), maar dan moet je wel allebei een wallet hebben. Dit kan een app op je telefoon zijn.
De kosten zijn extreem laag en het geld staat binnen een paar minuten op je wallet.

[ Voor 5% gewijzigd door Ernemmer op 25-05-2024 11:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ehtweak
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

ehtweak

ICT opruimer

BPTBPTBPT schreef op zaterdag 25 mei 2024 @ 11:39:

Net zoals tikkie binnen NL, maar dan met directe overboeking over landen heen. Bestaat dat?
Hangt van het land (binnen het SEPA bereik?) en de bank af:

https://www.abnamro.nl/nl...en/verwerkingstijden.html
https://www.ing.nl/zakeli...gen-doen/instant-payments

kwestie van ff googlen... ;)

Mooie Plaatjes   

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ex87
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 12-05 12:22
Wise is instant, en anders kan je het ook via Revolut bijna instant doen door middel van een betaal linkje.
Ik heb een x 250,- van een vriend in Amerika in een minuut gehad via Revolut, hij kon via z'n iPhone zo via Apple Pay met z'n CC betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jnr24
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11:10
https://cash.app/ ik ken het van de UK en US.. geen idee of het voor jou werkt.

Does Cash App charge a fee to send or receive money?

It’s always completely free to send or receive money on Cash App. There’s no fee to transfer money, and most payments deposit directly into your bank account in minutes.

International transactions are also fee-free. When you send a payment to either the UK or EU it’s converted based on the mid-market exchange rate at the time of the transaction, and your recipient will receive the funds in their local currency. There’s no extra charge.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• vrilly
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 12:11
BPTBPTBPT schreef op zaterdag 25 mei 2024 @ 11:39:
...van particulier in het buitenland naar particulier in NL?

Ik zou zeggen Paypal, maar zijn er nog alternatieven? Ik zoek een middel dat niets kost, het liefst zonder accounts en directe overboeking.
Als buitenland EU is, dan gewoon SEPA instant overschrijving? Inmiddels bied zonbeetje elke bank in de EU dat aan, wel soms met extra kosten wat nog mag voor een jaar. (Ik betaal bijvoorbeeld bij mijn lokale duitse bank 20ct, staat er bij alle Nederlandse ontvangers binnen 2 seconden erop)
Pagina: 1