Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SulSul
  • Registratie: Mei 2024
  • Laatst online: 29-05-2024
Ik ben van huis uit docent Engels en heb hier ook een bevoegdheid voor. Echter had ik het minder naar mijn zin in het reguliere VO en wilde de overstap maken naar NT2. Na enkele maanden solliciteren ben ik nu aangenomen voor 1 fte op een leuk ISK. Alles voelt goed. Ze willen me alleen in de eerste instantie 6 maanden aanbieden, omdat ik geen NT2-diploma heb. De proeflessen gingen goed maar ik heb nog geen echte feeling met het niveau. Ook, omdat ik geen boeken kon inzien voorafgaand aan de les. Gezien ik 8 jaar voor de klas sta lijkt het me niet heel moeilijk om dit te krijgen als ik eenmaal lessen voorbereid en geef. Mijn manager zegt dat het contract verlengd wordt als het goed gaat en dat ik anders aan de slag kan als Engels docent daar (ze zijn onderdeel van het reguliere VO). Ik ga dit ook zwart op wit op mijn contract laten zetten, dat indien ik niet goed functioneer op NT2 ik wel elders uren krijg.

Nu heb ik nog twee sollicitaties lopen. Een is slechts voor 0.6 fte en is op een elitaire internationale school. Hoewel het NT2 is krijg ik er eerder een kostschoolgevoel bij. De ander is voor 0.8 voor Engels op het reguliere VO. En eigenlijk was ik daar nu wel klaar mee. Eigenlijk wil ik het liefst die ISK-baan. Ik voelde me voor het eerst in mijn onderwijscarriere dolgelukkig na een les.

Ik weet alleen niet of ik na 6 maanden zonder werk zit. Natuurlijk zijn er in februari tig vacatures voor Engels, maar het liefst blijf ik gewoon op het ISK/die school. Wat kan ik het beste in dat contract laten opnemen?

En hoe overtuig ik een verstarde collega die weinig vertrouwen heeft in mijn kwaliteiten als taaldocent?

Acties:
  • +24 Henk 'm!

• Barrycade
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 14:41

Barrycade

Through the...

Denk voortaan even aan je ontvangers. Strooien met afkortingen die eigenlijk niets met de uiteindelijke vraag te maken hebben helpen niet echt.

Maar goed je wil dus dolgraag Nederlands als 2e taal kinderen les geven op een school die dat aanbiedt.

En de manager geeft al aan dat als het niet lukt je sowieso in hun reguliere school verder kan.

Nou ik zou dat dus terug willen zien. Voor de rest overal zijn tekorten. De 3 letter partijen zullen daar op korte termijn niets aan veranderen dus probeer het lukt het niet opties te over.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• dragonhaertt
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 21:46

dragonhaertt

@_'.'

Vergeet niet dat het voor een school ook niet fijn is om na een half jaar opnieuw iemand te moeten gaan zoeken.
Wat betreft de sfeer en het niveau is er maar één persoon die dat goed kan inschatten. Aangezien je proeflessen hebt gedaan lijkt me dat je dat zelf een stuk beter weet dan wij.

Een tijdelijk contract met intentie tot vast is heel normaal voor zover ik weet, tenzij ze in zwaar weer verkeren zie ik dat niet meteen als risico.

Truth is like a language with no native speakers left.
Its poetry is speechless and it can’t be caught in human being’s breath.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• President
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 22:21
Of je nou een 6 maanden contract krijgt of een jaarcontract: het maakt uiteindelijk weinig verschil. Gewoon voor gaan. Laat opnemen dat je in maand 4 te horen krijgt of het contract gaat aflopen of wordt verlengd. Bespreek alvast welke termijn ze voor het vervolg contract hanteren. Weer een half jaar? Een jaar? Kijk even hoe het zit na bijvoorbeeld een jaar: welke opleiding moet je volgen om het te blijven doen?

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Mr. Awesome
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 27-01 11:55

Mr. Awesome

Vroeger hyptonize

NT2? ISK?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Smobbo
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 10-05 10:57
Euh, het tekort aan leraren is volgens mij nog steeds gigantisch groot. Dus als je (een beetje) capabel bent zal je niet zonder werk komen te zitten lijkt mij.
Na een paar weken merk je wel of dit de juiste baan is. Zo niet, alvast verder kijken of afspraken over doorstroom naar de reguliere school maken. Als het wel bevalt, na 1-2 maand al beginnen over vaste aanstelling.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cyberpope
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Cyberpope

When does the hurting stop??

nederlands als 2de taal
Internationale schakel klas

With so many things coming back in style, I can't wait till loyalty, intelligence and morals become a trend again.......

Acties:
  • +3 Henk 'm!

Anoniem: 39993

Je kunt een halfjaar contract ook zien als een mogelijkheid om nog een half jaar je ogen open te houden naar een mogelijk nog mooier pareltje. Tijdelijke contracten bij capabele mensen zijn zeker nu voor werkgever ook een risico.

Ik heb ooit een vast contract initieel geweigerd en, vanwege de geboden voorwaarden en bepaalde clausules in het contract, gevraagd om een 2e jaarcontract. Dat wilde werkgever niet, dus is het contract aangepast en toch onbepaalde tijd geworden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eamelink
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

eamelink

Droptikkels

Goed bezig! Heel veel plezier en succes bij je nieuwe baan!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

dragonhaertt schreef op zaterdag 25 mei 2024 @ 04:49:
Vergeet niet dat het voor een school ook niet fijn is om na een half jaar opnieuw iemand te moeten gaan zoeken.
Dit is echt een non reden en dooddoener van heb ik jou daar. De school heeft een keuze, ze zadelen zichzelf hiermee op. NOOIT hier rekening mee houden, niemand, behalve jijzelf geeft om jou en jouw 'werkgeluk'; als persoon moet je zélf gaan voor jouw plezier in jouw werk, niemand anders houdt daar rekening mee.
NT2 is het niveau van de Nederlandse Taal bij een staatsexamen, als je als anderstalige hier wilt komen wonen, werken of studeren. Je hebt het ook nodig om in te burgeren. NT1 is de basis. ;)

[ Voor 22% gewijzigd door CH4OS op 25-05-2024 09:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dragonhaertt
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 21:46

dragonhaertt

@_'.'

CH4OS schreef op zaterdag 25 mei 2024 @ 08:57:
[...]

Dit is echt een non reden en dooddoener van heb ik jou daar. De school heeft een keuze, ze zadelen zichzelf hiermee op. NOOIT hier rekening mee houden, niemand, behalve jijzelf geeft om jou en jouw 'werkgeluk'; als persoon moet je zélf gaan voor jouw plezier in jouw werk, niemand anders houdt daar rekening mee.
Nou nou, wat absoluut. Zo te horen heb jij slechte ervaringen met werkgevers. Ik heb het overigens nergens over de goede ziel of het medeleven van de werkgever.

Wij denken op onze afdeling wel degelijk goed na of de sollicitant wel plezier gaat hebben op onze open positie. Niet alleen om zijn geluk, maar ook omdat het gewoon veel werk is (en geld kost) om iemand in te werken en opnieuw een volgende kandidaat te vinden.

In een vakgebied waar veel vraag is is dat gewoon een belangrijke overweging voor de werkgever. Direct een vast contract is een groot risico. Een tijdelijk contract is bij veel organisaties standaard en expres de verkeerde persoon aannemen is een duur grapje.

Truth is like a language with no native speakers left.
Its poetry is speechless and it can’t be caught in human being’s breath.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChaserBoZ_
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 10-05 07:36
Als het je leuk lijkt; doen. Het tekort aan docenten is nu zó groot dat je snel weer aan de bak kunt.

Tenzij dat juist voor Engels minder is, ik heb niet zo'n zicht op hoeveel er 'daar van zijn '.

'Maar het heeft altijd zo gewerkt . . . . . . '

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

dragonhaertt schreef op zaterdag 25 mei 2024 @ 09:02:
Nou nou, wat absoluut. Zo te horen heb jij slechte ervaringen met werkgevers. Ik heb het overigens nergens over de goede ziel of het medeleven van de werkgever.

Wij denken op onze afdeling wel degelijk goed na of de sollicitant wel plezier gaat hebben op onze open positie. Niet alleen om zijn geluk, maar ook omdat het gewoon veel werk is (en geld kost) om iemand in te werken en opnieuw een volgende kandidaat te vinden.

In een vakgebied waar veel vraag is is dat gewoon een belangrijke overweging voor de werkgever. Direct een vast contract is een groot risico. Een tijdelijk contract is bij veel organisaties standaard en expres de verkeerde persoon aannemen is een duur grapje.
Dat is misschien wat absoluut, maar zo zijn werkgevers over de medewerkers net zo, dus ik zie er geen probleem in. Ik hou er echt nooit rekening mee (ik kijk als werknemer vooral of ik plezier, energie en voldoening kan krijgen uit de baan, dat doet een werkgever niet voor me), of het nu een goede werkgever blijkt of niet.

Natuurlijk is als werkgever de overweging belangrijk, maar uiteindelijk is het een keuze, of een gok, net hoe je het noemen wilt. Maar die is van het bedrijf, als potentiële werknemer hou ik daar echt totaal geen rekening mee. Als de persoon niet de juiste blijkt is dat het probleem van het bedrijf, niet die van de werknemer.

[ Voor 5% gewijzigd door CH4OS op 25-05-2024 09:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SulSul
ChaserBoZ_ schreef op zaterdag 25 mei 2024 @ 09:06:
Als het je leuk lijkt; doen. Het tekort aan docenten is nu zó groot dat je snel weer aan de bak kunt.

Tenzij dat juist voor Engels minder is, ik heb niet zo'n zicht op hoeveel er 'daar van zijn '.
Engels is een kernvak. Ik heb zat gesprekken gehad. Maar ik werd niet gelukkig op het VO. Ik vind deze doelgroep zoveel leuker.

Verder, ISK is een school voor nieuwkomers. NT2 is Nederlandse les.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• t_captain
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 10-05 23:37
Kies altijd de baan waar je het meest gelukkig van wordt. De rest volgt vanzelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SulSul
t_captain schreef op zaterdag 25 mei 2024 @ 09:28:
Kies altijd de baan waar je het meest gelukkig van wordt. De rest volgt vanzelf.
Ja dat is ISK...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SulSul
dragonhaertt schreef op zaterdag 25 mei 2024 @ 09:02:
[...]

Een jaarcontract is vaak de norm. Ik kan vast wel ergens Engels doen maar ik word niet gelukkig van de vele grote klassen. Op het ISK heb ik een kleine klas de hele dag en de kinderen zijn gemotiveerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SulSul
President schreef op zaterdag 25 mei 2024 @ 06:37:
Of je nou een 6 maanden contract krijgt of een jaarcontract: het maakt uiteindelijk weinig verschil. Gewoon voor gaan. Laat opnemen dat je in maand 4 te horen krijgt of het contract gaat aflopen of wordt verlengd. Bespreek alvast welke termijn ze voor het vervolg contract hanteren. Weer een half jaar? Een jaar? Kijk even hoe het zit na bijvoorbeeld een jaar: welke opleiding moet je volgen om het te blijven doen?
Goed idee! Ik zal dit bespreken met HR.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• jongetje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 20:32
SulSul schreef op zaterdag 25 mei 2024 @ 09:31:
[...]

Een jaarcontract is vaak de norm. Ik kan vast wel ergens Engels doen maar ik word niet gelukkig van de vele grote klassen. Op het ISK heb ik een kleine klas de hele dag en de kinderen zijn gemotiveerd.
Dan heb je je antwoord toch al?
1. Je kunt nu naar die school die je leuk vind maar dan een half jaar contract
2. Je gaat naar een reguliere school met een jaarcontract.

Maar die 2e optie kun je ook doen als je half jaar contract is afgelopen, dus eigenlijk heb je helemaal niets te verliezen toch? Als je dit niet doet ga je er spijt van krijgen en in dit geval kun je beter spijt krijgen van het wel geprobeerd hebben dan dat je je komende jaren gaat afvragen hoe het was geweest. Ga gewoon voor dat (half jaar) contract, al alles goed loopt dan zou ik me er weinig zorgen over maken. Zie het als een wat langere proeftijd en laat zien dat je het prima aankunt.

[ Voor 10% gewijzigd door jongetje op 25-05-2024 09:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Randfiguur
  • Laatst online: 21:26
Zeker als je je zoals jij nog redelijk aan het begin van je carrière bevindt (en vrij jong bent?), kan het heel goed zijn om rond te kijken en verschillende dingen te proberen. Wie weet is het een schot in de roos, en zo niet, dan kun je op basis van de opgedane ervaring in de toekomst beter onderbouwde keuzes maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SulSul
Randfiguur schreef op zaterdag 25 mei 2024 @ 10:37:
Zeker als je je zoals jij nog redelijk aan het begin van je carrière bevindt (en vrij jong bent?), kan het heel goed zijn om rond te kijken en verschillende dingen te proberen. Wie weet is het een schot in de roos, en zo niet, dan kun je op basis van de opgedane ervaring in de toekomst beter onderbouwde keuzes maken.
Ik heb al 8 jaar ervaring. Maar niet op het ISK.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SulSul
jongetje schreef op zaterdag 25 mei 2024 @ 09:58:
[...]

Dan heb je je antwoord toch al?
1. Je kunt nu naar die school die je leuk vind maar dan een half jaar contract
2. Je gaat naar een reguliere school met een jaarcontract.

Maar die 2e optie kun je ook doen als je half jaar contract is afgelopen, dus eigenlijk heb je helemaal niets te verliezen toch? Als je dit niet doet ga je er spijt van krijgen en in dit geval kun je beter spijt krijgen van het wel geprobeerd hebben dan dat je je komende jaren gaat afvragen hoe het was geweest. Ga gewoon voor dat (half jaar) contract, al alles goed loopt dan zou ik me er weinig zorgen over maken. Zie het als een wat langere proeftijd en laat zien dat je het prima aankunt.
Je hebt gelijk. Er is ook altijd wel iets te vinden rondom het tweede semester.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Randfiguur
  • Laatst online: 21:26
SulSul schreef op zaterdag 25 mei 2024 @ 10:40:
[...]

Ik heb al 8 jaar ervaring. Maar niet op het ISK.
Ja dat las ik. Ik vind 8 jaar nog 'aan het begin', over een heel (werkzaam) leven bezien. Maar dat zeg ik als veertigplusser ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Yorro
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 23:37
@SulSul
Volgens mij zijn er een paar scenario’s als je gaat voor dat halfjaar ISK contract:

1: jij vindt ISK het leuk, zij vinden jou leuk, je zit gebakken

2: jij vindt het ISK leuk, zij jou minder geschikt voor ISK, maar wel voor de andere werkzaamheden, daar krijg je verlenging voor

3: jij vindt het ISK niet zo leuk, zij jou wel geschikt, je krijgt een verlenging voor ISK

4: jij vindt het ISK niet zo leuk, zij jou ook niet zo geschikt voor ISK en ook niet voor de andere werkzaamheden, je staat na dat halfjaar contract met “lege handen”

Nou ben jij bang voor scenario 4, waarbij je gezien je werk als leraar vermoedelijk vrij snel een andere job vindt (zoals anderen hebben aangegeven)

Als je op basis daarvan kiest om het niet te doen, sluit je scenario 1-2-3 bij voorbaat uit. Waarbij in alle 3 die andere scenario’s jij zélf altijd nog kunt beslissen of je wel of niet door wilt gaan (en voor hoe lang)

Wat is het ergste dat je kan gebeuren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SulSul
Randfiguur schreef op zaterdag 25 mei 2024 @ 10:47:
[...]

Ja dat las ik. Ik vind 8 jaar nog 'aan het begin', over een heel (werkzaam) leven bezien. Maar dat zeg ik als veertigplusser ;)
Ik ben 34 maar heb nog kort in het bedrijfsleven gewerkt, vandaar.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SulSul
Yorro schreef op zaterdag 25 mei 2024 @ 11:18:
@SulSul
Volgens mij zijn er een paar scenario’s als je gaat voor dat halfjaar ISK contract:

1: jij vindt ISK het leuk, zij vinden jou leuk, je zit gebakken

2: jij vindt het ISK leuk, zij jou minder geschikt voor ISK, maar wel voor de andere werkzaamheden, daar krijg je verlenging voor

3: jij vindt het ISK niet zo leuk, zij jou wel geschikt, je krijgt een verlenging voor ISK

4: jij vindt het ISK niet zo leuk, zij jou ook niet zo geschikt voor ISK en ook niet voor de andere werkzaamheden, je staat na dat halfjaar contract met “lege handen”

Nou ben jij bang voor scenario 4, waarbij je gezien je werk als leraar vermoedelijk vrij snel een andere job vindt (zoals anderen hebben aangegeven)

Als je op basis daarvan kiest om het niet te doen, sluit je scenario 1-2-3 bij voorbaat uit. Waarbij in alle 3 die andere scenario’s jij zélf altijd nog kunt beslissen of je wel of niet door wilt gaan (en voor hoe lang)

Wat is het ergste dat je kan gebeuren?
Je hebt gelijk. Ik ben aan het doemdenken. Ik ga nu door een hele succesvolle periode. Huisje gevonden, mijn droombaan, alles gaat voor de wind. En dan word ik wantrouwig en denk "ja, het gaat iets té goed"...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MeTooPV
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 11-05 15:09
Het is nog steeds gewoonte in het onderwijs om leerkrachten zo flexibel mogelijk aan te nemen. Een tijdelijk contract zegt dus niks over hoe ze tegen jou aan kijken.
Ik zou daar gaan werken waar het je het leukste lijkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• President
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 22:21
SulSul schreef op zaterdag 25 mei 2024 @ 09:31:
[...]

Vind je het ISK leuker omdat de klassen kleiner zijn? Of omdat orde houden makkelijker is? Of omdat de kinderen intrinsiek gemotiveerd zijn om te leren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SulSul
President schreef op zaterdag 25 mei 2024 @ 12:05:
[...]

Vind je het ISK leuker omdat de klassen kleiner zijn? Of omdat orde houden makkelijker is? Of omdat de kinderen intrinsiek gemotiveerd zijn om te leren?
Alledrie, en het feit dat ik het internationale aspect zo leuk vind. Ik ben zelf ook NT2-leerder geweest, wel op regulier onderwijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijnnos
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online
Krijg je ook mogelijkheid om NT2 docenten diploma/certificaat te halen.
Als ik 5 seconden google lijkt mij dat nog wel te doen.
bijv: https://www.itta.uva.nl/t...oor-docenten-in-de-isk-19

Zou dat je meer zekerheid kunnen geven?

Hoe wordt je geschiktheid bekeken, met de proeflessen lijkt er dus al een wederzijdse check geweest te zijn.
Wat andere ook al zeggen belangrijk om te doen wat je leuk vind, dat geeft energie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SulSul
martijnnos schreef op zaterdag 25 mei 2024 @ 15:59:
Krijg je ook mogelijkheid om NT2 docenten diploma/certificaat te halen.
Als ik 5 seconden google lijkt mij dat nog wel te doen.
bijv: https://www.itta.uva.nl/t...oor-docenten-in-de-isk-19

Zou dat je meer zekerheid kunnen geven?

Hoe wordt je geschiktheid bekeken, met de proeflessen lijkt er dus al een wederzijdse check geweest te zijn.
Wat andere ook al zeggen belangrijk om te doen wat je leuk vind, dat geeft energie.
Ik neem aan van wel indien ik verlengd word. Dat zou dan via de school gaan aangezien ik nu 1 fte werk.

Ze vinden mij als docent goed maar ook omdat ik wat inburgeringsvakken en rekenen zal geven willen ze eerst kijken hoe dat me afgaat. Daarom halfjaarcontract.

Mijn enige angst is dat het op de een of andere manier niet lukt en ook Engels niet, en dat ik dan werk moet zoeken voor februari. Met dan eventuele WW als ik niks vind.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• cadsite
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 12-05 14:09
Da's toch een beetje de ziekte van onderwijs?
Je moet quasi altijd beginnen met tijdelijke contracten. Meestal wordt dat verlengd, maar zeker weten doe je dat nooit.
Als je zelf al 8 jaar les geeft moeten we de (verziekte) methode toch niet uitleggen?
Wat is je andere optie? Nog 30 jaar werken in iets wat je niet zo graag doet? We zitten in een periode waar er overal volk gezocht wordt, dus in 't slechtste geval doe je even iets anders tussendoor.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• SulSul
cadsite schreef op zaterdag 25 mei 2024 @ 18:49:
Da's toch een beetje de ziekte van onderwijs?
Je moet quasi altijd beginnen met tijdelijke contracten. Meestal wordt dat verlengd, maar zeker weten doe je dat nooit.
Als je zelf al 8 jaar les geeft moeten we de (verziekte) methode toch niet uitleggen?
Wat is je andere optie? Nog 30 jaar werken in iets wat je niet zo graag doet? We zitten in een periode waar er overal volk gezocht wordt, dus in 't slechtste geval doe je even iets anders tussendoor.
Je hebt gelijk. Ik ga het doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bonenstaak92
  • Registratie: Juni 2018
  • Laatst online: 08-05 14:52
Misschien iets wat je niet wilt horen, ik heb veel gesprekken gehad met schoolleiders, ook met die met 1 of meerdere isk klassen.

De meeste verwachten een grote afname van isk leerlingen komende periode. Enerzijds vanwege de beperkingen van een mogelijk nieuw kabinet. Maar vooral vanwege de grote instroom die er is geweest (Oekraïne) en die langzaam door of uitstromen.

Hou er rekening mee dat als dit klopt je na een halfjaar geen verlenging krijgt als dit realiteit wordt en dat om deze reden een vast contract nog onwaarschijnlijker wordt. Ze zoeken liever een nieuw tijdelijk iemand aan t eind van de flexibele contract keten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SulSul
Bonenstaak92 schreef op zondag 26 mei 2024 @ 14:40:
Misschien iets wat je niet wilt horen, ik heb veel gesprekken gehad met schoolleiders, ook met die met 1 of meerdere isk klassen.

De meeste verwachten een grote afname van isk leerlingen komende periode. Enerzijds vanwege de beperkingen van een mogelijk nieuw kabinet. Maar vooral vanwege de grote instroom die er is geweest (Oekraïne) en die langzaam door of uitstromen.

Hou er rekening mee dat als dit klopt je na een halfjaar geen verlenging krijgt als dit realiteit wordt en dat om deze reden een vast contract nog onwaarschijnlijker wordt. Ze zoeken liever een nieuw tijdelijk iemand aan t eind van de flexibele contract keten.
Klopt, maar ISK blijft altijd wel. Daarnaast kom ik in dienst van de school en ze zeiden ook dat als ze tevreden zijn ik ook Engels kan geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZieMaar!
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 12-05 14:13

ZieMaar!

Moderator General Chat
Modbreak:Op Tweakers is het niet toegestaan om meerdere accounts te hebben, daarom gaat dit topic dicht
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.