Eindelijk! vakantie geld is binnen en ik ben aan het shoppen voor een nieuwe beeldscherm. In mijn gedachten gaat dat ik wat meer geld wil uitgeven aan een goede, mooie game monitor. Graag zoek ik wat ondersteuning hierbij.
Nu zit ik echter met een uitdaging.
Mijn huidige pc is een:
Intel Core i5 9400F @ 2.90GHz 36 °C
Coffee Lake 14nm Technology
16.0GB Dual-Channel DDR4 @ 1329MHz (16-20-20-38)
Micro-Star International Co. Ltd. B360M PRO-VH (MS-7B53) (U3E1)
Mijn kaart is een:
2047MB NVIDIA GeForce RTX 2060 (NVIDIA)
En ik ben aan het kijken om de nieuwe: Alienware 32 4K QD-OLED gamingmonitor - AW3225QF aan te schaffen.
Ik heb helaas nooit het budget gehad om en een pc te kopen en een nieuwe monitor dus ik heb altijd gegamed op mijn tv. ( don't hit me)
Mijn vraag is, als ik deze monitor aanschaf, kan mijn pc dit wel aan? krijg ik veel problemen?
Is het wellicht beter om verder te sparen voor en een goede gamecomputer en dan een monitor te kopen. Helaas werkt mijn tv steeds trager en trager en wil ik geen budget / mid range beeldscherm aanschaffen.
Bedankt voor jullie reacties!
Nu zit ik echter met een uitdaging.
Mijn huidige pc is een:
Intel Core i5 9400F @ 2.90GHz 36 °C
Coffee Lake 14nm Technology
16.0GB Dual-Channel DDR4 @ 1329MHz (16-20-20-38)
Micro-Star International Co. Ltd. B360M PRO-VH (MS-7B53) (U3E1)
Mijn kaart is een:
2047MB NVIDIA GeForce RTX 2060 (NVIDIA)
En ik ben aan het kijken om de nieuwe: Alienware 32 4K QD-OLED gamingmonitor - AW3225QF aan te schaffen.
Ik heb helaas nooit het budget gehad om en een pc te kopen en een nieuwe monitor dus ik heb altijd gegamed op mijn tv. ( don't hit me)
Mijn vraag is, als ik deze monitor aanschaf, kan mijn pc dit wel aan? krijg ik veel problemen?
Is het wellicht beter om verder te sparen voor en een goede gamecomputer en dan een monitor te kopen. Helaas werkt mijn tv steeds trager en trager en wil ik geen budget / mid range beeldscherm aanschaffen.
Bedankt voor jullie reacties!