Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Vooral gewoon game
Wat mag het systeem gaan kosten?
rond de 800 a 1000 euro
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Wees specifiek en noem merk en model Neem alleen 2 schermen MSI Optix G2412 - Full HD Gaming Monitor - 170hz - 24 inch. mee en nog geen plannen om deze te vervangen.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Zijn twee videokaarten en drie voedingen wel genoeg? 16 SSD's in RAID-5? Vertel ons meer over het systeem van je dromen.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Naar welk merk gaat je voorkeur uit? Kun je vertellen waarom? Sta je open voor andere merken? Zet hier neer wat je zelf al hebt gevonden. Ik zit niet vast aan een merk.
Ga je overklokken?
Ga je voor de maximum prestaties van je nieuwe systeem of ben je tevreden met de standaard instellingen? Nee
Ik zoek dus vooral een upgrade van mijn huidige pc. dan wel een nieuwe pc. wat ik nu heb is:
AMD Ryzen 5 2600 processor
Asrock B450M PRO 4 moederbord
MSI GeForce GTX 1660 SUPER ventus xs oc videokaart.
Corsair DDR4 Vengeance LPX 2x8GB 3200 C16 geheugen
Intel 660p 1TB M.2 SSD
Corsair CX550M PSU voeding.
Dit systeem is nu ca 4 jaar oud. Ik heb onderstaande best buy bekeken.
Best Buy Guide: De beste 1080p-game-pc Echter vraag ik me af of of deze prima is. Ik zal voornamelijk shooters gaan spelen.
Vooral gewoon game
Wat mag het systeem gaan kosten?
rond de 800 a 1000 euro
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Wees specifiek en noem merk en model Neem alleen 2 schermen MSI Optix G2412 - Full HD Gaming Monitor - 170hz - 24 inch. mee en nog geen plannen om deze te vervangen.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Zijn twee videokaarten en drie voedingen wel genoeg? 16 SSD's in RAID-5? Vertel ons meer over het systeem van je dromen.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Naar welk merk gaat je voorkeur uit? Kun je vertellen waarom? Sta je open voor andere merken? Zet hier neer wat je zelf al hebt gevonden. Ik zit niet vast aan een merk.
Ga je overklokken?
Ga je voor de maximum prestaties van je nieuwe systeem of ben je tevreden met de standaard instellingen? Nee
Ik zoek dus vooral een upgrade van mijn huidige pc. dan wel een nieuwe pc. wat ik nu heb is:
AMD Ryzen 5 2600 processor
Asrock B450M PRO 4 moederbord
MSI GeForce GTX 1660 SUPER ventus xs oc videokaart.
Corsair DDR4 Vengeance LPX 2x8GB 3200 C16 geheugen
Intel 660p 1TB M.2 SSD
Corsair CX550M PSU voeding.
Dit systeem is nu ca 4 jaar oud. Ik heb onderstaande best buy bekeken.
Best Buy Guide: De beste 1080p-game-pc Echter vraag ik me af of of deze prima is. Ik zal voornamelijk shooters gaan spelen.