Snel 1 pagina terug/vooruit

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Michieas
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 08:53
1. Welk probleem ervaar je?
Vaak klikken en scrollen. Voor 1 pagina terug elke keer met de muis naar het pijltje van de browser
2. Waarom is dat een probleem?
Het is geen probleem
3. Hoe vaak loop je er tegenaan?
Elke dag
4. Hoe ziet de ideale oplossing er voor jou uit?
Aan beide zijkanten van de forum topics zit veel witte ongebruikte ruimte. Kan deze zo gemaakt worden dat je op de ruimte kan klikken zodat je een pagina terug gaat.
Indien technisch mogelijk zou een pagina, voornamelijk forum topics met meerdere pagina's, vooruit aan de rechterkant makkelijk zijn.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/NH17HlD-xCN3fq-EyPfY-D9KgfY=/800x/filters:strip_exif()/f/image/TMt1spI1NulBn5Nt2guc9gf4.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• snmght
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 19-09 21:05

snmght

imho dan he

Of je neemt een muis met geïntegreerde knoppen die deze functies hebben? Ik zou niet meer zonder willen.

Well ain't that just fucking fairies and dancing dildos, eh?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• mrc4nl
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 08:58

mrc4nl

Procrastinatie expert

Alt- pijl links?
Alt- pijl rechts?

ora et labora

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Exact, en anders kun je ook (in Firefox, tenminste) Alt+Pijltje Links of Alt+Pijltje Rechts gebruiken om door je geschiedenis te bladeren.

Beetje onzinnig om dit in de website te plaatsen terwijl de browser dit zelf al heeft. Plus, hoe doe je dat dan op andere websites?

[ Voor 8% gewijzigd door Room42 op 24-05-2024 12:45 ]

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reinier
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08:36

Reinier

\o/

Je omschrijft een probleem en zegt dat het geen probleem is. Does nog compute.

Voor back en fwd gebruik ik vaak Alt+cursortoetsen, of mouse gestures, of back/fwd-knoppen op de muis.

En in het forum heb je pagineerknoppen bovenaan én onderaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 00:59

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Er zijn ook add-ons voor je browser die muisgebaren bieden, zoals Foxy Gestures of Gesturefly.

Alternatief is met de rechtermuisknop (of linkermuisknop, in geval je de knoppen hebt omgedraaid) klikken en uit het context menu voor 'Terug' en 'Vooruit' kiezen.

Commandline FTW | Tweakt met mate

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Femme
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 19-09 15:49

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

Voor terug en vooruit in je browserhistorie zijn er al oplossingen zoals toetsenbordshortcuts en input devices die er direct een knop voor hebben. Het is mijn inziens niet iets dat websites nog eens individueel moeten implementeren met ieder eigen knopjes.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• posttoast
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 21:59
Misschien interpreteer ik de TS verkeerd, in tegenstelling tot de rest hier, maar volgens mij gaat dit niet over browserhistory maar over paginering. Ofwel: vooruit en terug kunnen naar de vorige en volgende pagina in een topic of topic-overzicht.

omniscale.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 22:18

D4NG3R

kiwi

:)

Met bovenstaande, er is wel een 'oudere topics' knop om terug de geschiedenis in te duiken, maar geen 'nieuwere topics' knop om weer richting het heden te gaan. ;)

Al lijkt de TS wel expliciet om volgende/vorige knoppen naast het overzicht te vragen.

[ Voor 25% gewijzigd door D4NG3R op 30-05-2024 11:07 ]

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

Pagina: 1