"From iron cometh strength! From strength cometh will! From will cometh faith! From faith cometh honour! From honour cometh iron!"
Vraag
Beste antwoord (via Locke_ op 25-05-2024 08:07)
https://teufelaudio.nl/consono-35-mk3-51-set-105495000
Ja, de subwoofer gaar door tot 150 Hz (dat is best hoog voor een sub), maar hey, voor iets meer dan 400 euro is dit gewoon een goede set! In combinatie met de Denon blaas je de meeste soundbars gewoon weg!
Alle reacties
Mijn advies: tja, heb ik eigenlijk niet. Misschien twee boekenplankspeakers aansluiten op de Denon, maar dan mis je ongetwijfeld de lage tonen...
@107mb
Mhmhm,…..
Topic titel “Vervanging home cinema systeem”
Denon receiver 5.1 speaker systeem
Vervangen voor 1 lange bar speaker?
Dat is: ik ruil mijn Ferarri, Lambo en Porsche in voor een Fiat Panda, Opel Kadet etc.
Je gaat een stap terug in geluidskwaliteit.
Dus als dat niet boeit, ga indd voor een geluidsbar.
Sony 65x95L, Denon x4700h, Klipsch Atmos 5.1.4, Ziggo, Windows 10
Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)
Maar jullie opmerkingen zijn duidelijk, misschien kan ik beter voor een nieuwe subwoofer gaan 😅
"From iron cometh strength! From strength cometh will! From will cometh faith! From faith cometh honour! From honour cometh iron!"
Deze receiver heeft Bluetooth
Maar toch zou ik gaan voor of een nieuwe receiver met betere room correctie.
of een nieuwe Subwoofer.
[ Voor 38% gewijzigd door kevinmastah2005 op 24-05-2024 20:25 ]
Sony 65x95L, Denon x4700h, Klipsch Atmos 5.1.4, Ziggo, Windows 10
Ik zou een tweedehands sub plus speakers van MP af plukken voor je budget. Dan ga je er vele malen meer op vooruitLocke_ schreef op vrijdag 24 mei 2024 @ 19:44:
Voornaamste reden is dat de subwoofer “ploft” op random momenten. Hij is ondertussen denk ik gewoon op.
Maar jullie opmerkingen zijn duidelijk, misschien kan ik beter voor een nieuwe subwoofer gaan 😅
Je satellietjes zijn relatief klein, betekent dat de sub ook middentonen voor zijn rekening krijgt, en daar zijn ze niet echt voor gemaakt.
Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)
https://teufelaudio.nl/consono-35-mk3-51-set-105495000
Ja, de subwoofer gaar door tot 150 Hz (dat is best hoog voor een sub), maar hey, voor iets meer dan 400 euro is dit gewoon een goede set! In combinatie met de Denon blaas je de meeste soundbars gewoon weg!
Koop twee mooie vloerstaanders, die gaan vermoedelijk nog lager dan je huidige sub, en ga met de rest van je speakers in een 5.0 setup draaien. En dan langzaam uitbreiden waarbij je de center eerst vervangt, dan de rears en dan de sub.
Weet zeker dat je daar bij zowel films als muziek heel tevreden mee zult zijn