Toon posts:

Verantwoordelijkheid van GoT

Pagina: 1
Acties:
  • 58 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Is het dan niet zo als je begint over warez, e.d., dat de gebruiker die hierover begint hieropaangesproken kan worden? Of is het zo dat de website zelf hierop aangesproken wordt?
Want het is toch zo dat GoT toch niet verantwoordelijk is voor waar de gebruikers het allemaal over hebben?
Dit is gewoon iets wat ik mij afvroeg.

• korenwolf
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Ik denk dat als het echt zover komt dat men GoT voor de rechter sleept vanwege warez-request, dat (en het is natuurlijk per geval afhankelijk) het best verdedigbaar is, dat de users hoofdelijk aansprakelijk zijn en dus niet GoT. Het punt is dat je überhaupt helemaal niet in die rechtzaal wilt staan; alleen de bakken met geld die dat kost, kunnen voor t.net desastreus zijn.

't lijkt mij dus een kwestie van voorkomen is beter dan genezen en er is dus helemaal niets mis met de policy dat we hier niet op warez zitten te wachten.

Je vraag/opmerking staat wel in het verkeerde forum trouwens: TMF gaat over modereren op de frontpage. Voor GoT-gerelateerde zaken moet je sowieso naar Lieve Adjes. :)

Never stop seeking what seems unobtainable...

Verwijderd

Topicstarter
Sorry, newbie.
Ja, dat klopt, dan krijg je natuurlijk ook allerlei extra publiciteit aan je broek, die je niet kan gebruiken.

Verwijderd

Aangezien het hier gaat om een gemodereerd forum (berichten kunnen dus worden gemodereerd), lijkt mij dat de verantwoordelijkheid ligt bij en de gebruiker en de beheerders van het forum.

Indien er dus links komen te staan naar welke illegale of strafbare zaak dan ook, dan kloppen ze als eerste aan bij de beheerders, die zoeken het maar uit met hun gebruikers.

Vandaar ook de regel dat dit soort activiteiten niet is toegestaan op GoT of tweakers.net (zelfs op de IRC kanalen is het niet toegestaan).

Simpel dus.

Overigens is dit inderdaad niet de plek om een dergelijke vraag te stellen, maar je krijgt gewoon antwoord :)

Verwijderd

Topicstarter
(ik bedoel dus, ik ben een newbie)

Verwijderd

Topicstarter
Tja, ben het forum nog aan het verkennen, maarreh bedankt voor de info.
Ik zal in de toekomst beter oppassen waar ik het over heb, nogmaals mijn excuses ook over de post "Waar stop ik een CD-Rom". Die volgens mij wel op slot kan, want de discussie gaat nergens naar toe.....

• Arno
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 10:12

Arno

PF5A

--> [forum=15] <--

"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson

• GaMeOvEr
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 12:25

GaMeOvEr

Is een hork.

En deze kan wel dicht. :)

Aannames zijn fataal.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.