Hoi, ik ben op zoek naar een 27 inch monitor
Ik kijk hier vooral films en series op, HDR 2160p films, maar voor een monitor is 2k voldoende vanwege de kijkafstand en het maximale formaat van 27 inch.
Of een 4k monitor en dan met spellen op 2k zetten?
Dit op een Geforce 3070 in Intel 14600 mocht dat iets uitmaken
Wat ik belangrijk vind zijn de kleuren/zwart.
Zat dus naar een HDR1000 monitor te kijken
Cooler Master Tempest GP2711, Maar waarom verkoopt alleen Megekko die terwijl die al langer verkrijgbaar is
AOC Q27G3XMN maar de Europese versie zou niet zo goed zijn, en geen usb om de firmware te updaten.
Beide getest hier op de site.
Volstaan deze ook voor af en toe Forza Horizon te spelen en dat soort race games?
Of hebben jullie betere ervaringen met een andere monitor tot een 450 euro ongeveer?
De goedkoopste OLED is AOC Agon Pro AG276QZD maar die is meteen 2500 euro duurder
Als 4k monitor Acer Nitro XV272K LV met een IPS scherm en HDR600?
Ik kom er niet echt uit
Ik kijk hier vooral films en series op, HDR 2160p films, maar voor een monitor is 2k voldoende vanwege de kijkafstand en het maximale formaat van 27 inch.
Of een 4k monitor en dan met spellen op 2k zetten?
Dit op een Geforce 3070 in Intel 14600 mocht dat iets uitmaken
Wat ik belangrijk vind zijn de kleuren/zwart.
Zat dus naar een HDR1000 monitor te kijken
Cooler Master Tempest GP2711, Maar waarom verkoopt alleen Megekko die terwijl die al langer verkrijgbaar is
AOC Q27G3XMN maar de Europese versie zou niet zo goed zijn, en geen usb om de firmware te updaten.
Beide getest hier op de site.
Volstaan deze ook voor af en toe Forza Horizon te spelen en dat soort race games?
Of hebben jullie betere ervaringen met een andere monitor tot een 450 euro ongeveer?
De goedkoopste OLED is AOC Agon Pro AG276QZD maar die is meteen 2500 euro duurder
Als 4k monitor Acer Nitro XV272K LV met een IPS scherm en HDR600?
Ik kom er niet echt uit
[ Voor 20% gewijzigd door royvosch op 23-05-2024 21:56 ]