Mijn vraag
Van de buurman heb ik 6 solar frontier 170W panelen gekocht met bij behordend montage materiaal.
Ik wil deze (links)) naast mijn 24 bestaande solar frontier 175 W panelen leggen (dus 3 hoog en 2 breed). Deze heb ik op Esdec clickfit evo montage rails liggen.
Ik kan niet vinden welk merk de rails is van de buurman. De dakklemmen lijken Escdec, maar de rails kan ik niet vonden op Internet. Heeft iemand een idee?
Kan ik het overigens wel strak naast de andere panelen krijgen? Of zouden jullie toch hetzelfde montagesysteem kopen?
Ligt overigens niet in het zicht, dus beetje verschil is geen enorm probleem.
:strip_exif()/f/image/DbKjqczNwi0vkt8VakYH7T4Z.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/8lPnHikw4SVU8MGZdft44vES.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/nbOoR2b2moOFiLWtG380kSCg.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/1dgjSbla4f8qmr58fiCBqyaB.jpg?f=fotoalbum_large)
Van de buurman heb ik 6 solar frontier 170W panelen gekocht met bij behordend montage materiaal.
Ik wil deze (links)) naast mijn 24 bestaande solar frontier 175 W panelen leggen (dus 3 hoog en 2 breed). Deze heb ik op Esdec clickfit evo montage rails liggen.
Ik kan niet vinden welk merk de rails is van de buurman. De dakklemmen lijken Escdec, maar de rails kan ik niet vonden op Internet. Heeft iemand een idee?
Kan ik het overigens wel strak naast de andere panelen krijgen? Of zouden jullie toch hetzelfde montagesysteem kopen?
Ligt overigens niet in het zicht, dus beetje verschil is geen enorm probleem.
:strip_exif()/f/image/DbKjqczNwi0vkt8VakYH7T4Z.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/8lPnHikw4SVU8MGZdft44vES.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/nbOoR2b2moOFiLWtG380kSCg.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/1dgjSbla4f8qmr58fiCBqyaB.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 8% gewijzigd door VivaAtloni op 23-05-2024 21:03 ]
24x sf175s + gw5000-dt op oost