Ik ben nog niet echt een goed leecher denk ik, want iedere keer wordt mijn download (oneindig lang) in de queue gezet, zonder dat er wordt gedownload. Heb ik gewoon pech met de betreffende servers of is hier een instelling verkeerd?
Maar je mag ook niet leechen...
Verwijderd
leachen mag wel hoor, zolang het maar legaal is.
maar ik denk dat ik al weet wat je probleem is.
weet niet meer waar die knop zit maar er is us ook een knop om te beginnen met dl'n.
waarschijnlijk moet je daar ook maar eens op proberen te drukken.
weet niet meer waar die knop zit maar er is us ook een knop om te beginnen met dl'n.
Gebruikt niemand zijn browser als ftp-prog?
Ik vind dat makkelijker werken.
Voor diegene die niet weten hoe dat gaat;
ftp://xxx:yyy@jouwFTPadres.nl
waar xxx staat voor je usernaam
en yyy voor je password.
Je kunt dan gewoon je bestanden in het venster slepen om te uploaden, of de bestanden uit het venster slepen om te downloaden.
En natuurlijk kun je dit toevoegen aan je favorieten
en yyy voor je password.
Je kunt dan gewoon je bestanden in het venster slepen om te uploaden, of de bestanden uit het venster slepen om te downloaden.
Maar onder leechen wordt toch verstaan het illegaal downloaden programma's. Of begrijp ik de term leechen dan verkeerdOp maandag 10 september 2001 11:51 schreef StratoS_V2.0 het volgende:
leachen mag wel hoor, zolang het maar legaal is.
weet niet meer waar die knop zit maar er is us ook een knop om te beginnen met dl'n.waarschijnlijk moet je daar ook maar eens op proberen te drukken.
Leechen is letterlijk leegzuigen...dat kan dus legaal zijn.
15 threads vind ik ASO...hou het beperkt tot stuk of 4, dan laat je nog wat voor een ander over ook...Anders zijn er straks alleen nog maar servers die resume optie gewoon uit zetten om van de problemen af te zijn.
15 threads vind ik ASO...hou het beperkt tot stuk of 4, dan laat je nog wat voor een ander over ook...Anders zijn er straks alleen nog maar servers die resume optie gewoon uit zetten om van de problemen af te zijn.
Website
Drones: Air 3s, Mini 4 Pro, Avata 2
Camera's: Canon R6, Canon 5d2, Dji Osmo Action 4
Objectieven: 8 fisheye, 14f2.8, 24f2.8, 50f1.8, 135f2, 17-40f4, 24-105f4, 70-300f4-5.6, 150-600f5-6.3, 25f2.8-2.5x-5x
Is niet echt makkelijker als je wilt kunnen resumen, en een heleboel andere opties mis ik dan wel (transfer queues) + IE als ftp browser opent meer threads dan nodig is voor bijvoorbeeld 'n simpele directory listing, kan ook nadelig werken..Op maandag 10 september 2001 15:07 schreef Artwido het volgende:
Gebruikt niemand zijn browser als ftp-prog?
en yyy voor je password.
Verwijderd
Daarnaast kan iemand dan ook meteen uit je history je inlognaam en wachtwoord plukken... Dan toch lieven een echt FTP programma.Op maandag 10 september 2001 15:37 schreef Yo-L het volgende:
[..]
Is niet echt makkelijker als je wilt kunnen resumen, en een heleboel andere opties mis ik dan wel (transfer queues) + IE als ftp browser opent meer threads dan nodig is voor bijvoorbeeld 'n simpele directory listing, kan ook nadelig werken..
<quote>Leechen is letterlijk leegzuigen...dat kan dus legaal zijn.</quote>
klinkt lekkerrrrrrrrrrrrrr!!!!!!!!!
klinkt lekkerrrrrrrrrrrrrr!!!!!!!!!
Dat is niet helemaal waar, alleen als je de [url="ftp://login:pass@ip:poort"]ftp://login:pass@ip:poort[/url] variant gebruikt..Op maandag 10 september 2001 16:28 schreef DaJaN het volgende:
[..]
Daarnaast kan iemand dan ook meteen uit je history je inlognaam en wachtwoord plukken... Dan toch lieven een echt FTP programma.
Wanneer je gewoon inlogt met [url="ftp://ip:poort"]ftp://ip:poort[/url] en vervolgens in de daarvoor bedoelde prompt de login en password gebruikt slaat'ie die niet op in de history...
Pagina: 1