Hallo allemaal,
Ik heb recent een aantal kabels getrokken van mij meterkast naar verschillende punten in huis.
Deze probeer ik nu af te werken, maar dat wil me niet lukken.
Hieronder foto's van beide uiteinden.
:strip_exif()/f/image/8BNNROsEXeLrA4WR7NcCkTPx.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/vGFDy70pQja8mEfTxpwb1fjH.jpg?f=fotoalbum_large)
Ik heb aan het uiteinde van de muur twee opties geprobeerd. Namelijk de kleur volgorde die het blok aangeeft, en de nummer volgorde. Maar kreeg bij beiden geen signaal.
Ik wil niet zomaar dingen gaan proberen omdat ik niet met te weinig kabel wil eindigen. Dus ik hoop hier wat uitleg te kunnen krijgen.
Dus kan iemand mij vertellen wat de juiste afwerking is?
Ik had ook een kabeltester besteld. Maar die krijg ik met geen mogelijkheid aan de praat, zelfs niet met kabels waarvan ik weet dat ze werken, daarvoor is een nieuwe onderweg.
Als ik dingen niet duidelijk omschrijf of als er vragen zijn hoor ik dat graag.
Alvast bedankt!
Ik heb recent een aantal kabels getrokken van mij meterkast naar verschillende punten in huis.
Deze probeer ik nu af te werken, maar dat wil me niet lukken.
Hieronder foto's van beide uiteinden.
:strip_exif()/f/image/8BNNROsEXeLrA4WR7NcCkTPx.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/vGFDy70pQja8mEfTxpwb1fjH.jpg?f=fotoalbum_large)
Ik heb aan het uiteinde van de muur twee opties geprobeerd. Namelijk de kleur volgorde die het blok aangeeft, en de nummer volgorde. Maar kreeg bij beiden geen signaal.
Ik wil niet zomaar dingen gaan proberen omdat ik niet met te weinig kabel wil eindigen. Dus ik hoop hier wat uitleg te kunnen krijgen.
Dus kan iemand mij vertellen wat de juiste afwerking is?
Ik had ook een kabeltester besteld. Maar die krijg ik met geen mogelijkheid aan de praat, zelfs niet met kabels waarvan ik weet dat ze werken, daarvoor is een nieuwe onderweg.
Als ik dingen niet duidelijk omschrijf of als er vragen zijn hoor ik dat graag.
Alvast bedankt!