/knip
[ Voor 99% gewijzigd door Wispe op 30-11-2024 18:25 ]
[ Voor 99% gewijzigd door Wispe op 30-11-2024 18:25 ]
[ Voor 16% gewijzigd door naitsoezn op 22-05-2024 21:17 ]
't Het nog nooit, nog nooit zo donker west, of 't wer altied wel weer licht
[ Voor 12% gewijzigd door Sport_Life op 22-05-2024 22:19 ]
PV: 9360 WP WZW/ONO | Warmtepomp: Toshiba Estia 11KW 3fase | A+++ | Zappi v2.1
MCSE NT4/2K/2K3, MCTS, MCITP, CCA, CCEA, CCEE, CCIA, CCNA, CCDA, CCNP, CCDP, VCP, CEH + zwemdiploma A & B
In de splitsingsakte staat:naitsoezn schreef op woensdag 22 mei 2024 @ 21:16:
Als het eigendom van de VVE wordt, wordt het dan niet ook de verantwoordelijkheid van de VVE? Met alle rechten en plichten van dien.
Reden om het blauwe stukje niet te "geven" is natuurlijk omdat de VVE daar geen belang bij heeft, en het voor hun geen enkel voordeel heeft. Misschien geen nadeel, misschien wel, maar zeker geen voordelen. Dan zou ik het ook wel weten als VVE. Als jij ze dus wilt overtuigen, zul je daar een voordeel tegenover moeten zetten. En dan heb ik het niet over de juiste argumenten vinden.
Maar het is toch al in de splitsingsakte geregeld dat ik dat mag doen? Zie hierboven.Sport_Life schreef op woensdag 22 mei 2024 @ 22:16:
Je doet wel erg moeilijk hoor.
Belangrijkste is dat de VvE akkoord is dat jij een airco unit op een gezamenlijke ruimte zet, ik zou daar als mede-eigenaar/buurman niet heel blij mee zijn eerlijk gezegd, ten eerste kans op geluidsoverlast en ten tweede wordt het dak zwaarder belast dus meer onderhoud.
Maar als jouw VvE akkoord geeft dan zou ik hun dankbaar zijn en zo snel mogelijk dat ding neerzetten. En schriftelijk vastleggen dat jouw eigendom op een gezamenlijke plek staat waar de VvE mee akkoord is, je zult een nieuwe buurman krijgen die het er niet mee eens is.. maar dat kun jij wel regelen als notaris als ik me niet vergis.
Zie de tekst in de splitsingsakte hierboven en ik lees hem zo dat het in het blauwe kader mag worden geplaatst.Question Mark schreef op donderdag 23 mei 2024 @ 11:56:
Het is mij even onduidelijk of de VVE nu akkoord is dat jij de buitenunit in het blauwe kader mag plaatsen. Je geeft immers aan dat je akkoord hebt op het plaatsen van een airco op het dakterras. Dat blauwe gedeelte is geen onderdeel van het dakterras, het is immers gemeenschappelijk.
Hebben jij en de VVE het dan wel over hetzelfde?
[ Voor 15% gewijzigd door Sport_Life op 23-05-2024 19:26 ]
PV: 9360 WP WZW/ONO | Warmtepomp: Toshiba Estia 11KW 3fase | A+++ | Zappi v2.1
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq