Ik heb een Playstation 5 via DHL retour naar *knip* Webwinkel gestuurd, maar deze staat bij DHL al sinds 30 april op '2 a 3 dagen vertraging'.
Ik ben in het bezit van een digitaal verzendbewijs. Zijn er mogelijkheden voor mij om het aankoopbedrag (610 eurootjes) alsnog terug te krijgen?
Ik ben in het bezit van een digitaal verzendbewijs. Zijn er mogelijkheden voor mij om het aankoopbedrag (610 eurootjes) alsnog terug te krijgen?
Beste Dirk-Jan,
Onlangs heeft DHL aangegeven dat ze geen uitsluitsel kunnen geven over de retourzending. Tot op heden is het pakket niet retour ontvangen in het magazijn. Er kan geen terugbetaling worden verwerkt als de retourzending niet is ontvangen in het magazijn.
Mocht de retourzending alsnog binnen komen, wordt dit verder afgehandeld. Tot die periode kunnen wij dit niet verder nakijken. Ik snap dat dit niet het gewenst antwoord is, maar het is de werkwijze.
Ik hoop je geรฏnformeerd te hebben en een fijne dag toegewenst.
Met vriendelijke groet,
[ Voor 51% gewijzigd door Yorinn op 22-05-2024 20:10 . Reden: Naam winkel weggehaald conform beleid ]
Word Aardebeschermer en help mee om ecocide tot een internationale misdaad te maken: Eco Justice ๐๐๐