haperingen telefoongesprek iphone 13

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giovanni2903
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 13:48
Sinds een week is mijn vriendin overgestapt van de iphone xr naar de iphone 13. draaien beiden op de laatste versie (ios 17.5 volgens mij?). Nu is het probleem dat als ik met haar bel (heb zelf een sony xperia 5 iv) en zij mij op luidspreker heeft, er de hele tijd haperingen in het gesprek zijn. als ze mij van luidspreker afhaalt of bijv met haar airpods in belt is er niets aan de hand. uiteraard draait mijn toestel op de laatst android versie. dit probleem was er niet op haar iphone xr. het vreemde is ook, dat als zij met iemand belt die wél een iphone heeft en op luidspreker zet, er geen problemen zijn.. ik heb vodafone en zij heeft simyo (kpn). hopelijk heeft iemand de oplossing voor dit vreemde probleem

| VW Golf MK7 GTI Performance 2015 2.0 TSI 340pk | Samsung Galaxy S23 | PC | PS5: Gi0vanni2903 |

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danjan2411
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 01-10 19:47
giovanni2903 schreef op woensdag 22 mei 2024 @ 18:39:
Sinds een week is mijn vriendin overgestapt van de iphone xr naar de iphone 13. draaien beiden op de laatste versie (ios 17.5 volgens mij?). Nu is het probleem dat als ik met haar bel (heb zelf een sony xperia 5 iv) en zij mij op luidspreker heeft, er de hele tijd haperingen in het gesprek zijn. als ze mij van luidspreker afhaalt of bijv met haar airpods in belt is er niets aan de hand. uiteraard draait mijn toestel op de laatst android versie. dit probleem was er niet op haar iphone xr. het vreemde is ook, dat als zij met iemand belt die wél een iphone heeft en op luidspreker zet, er geen problemen zijn.. ik heb vodafone en zij heeft simyo (kpn). hopelijk heeft iemand de oplossing voor dit vreemde probleem
Ik had ook dit probleem met mijn iPhone 13 Pro, ik heb helaas niet de oplossing, maar de upgrade naar de 14 pro Max heeft dit probleem verholpen. Ik heb KPN al provider.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giovanni2903
danjan2411 schreef op woensdag 22 mei 2024 @ 18:49:
[...]

Ik had ook dit probleem met mijn iPhone 13 Pro, ik heb helaas niet de oplossing, maar de upgrade naar de 14 pro Max heeft dit probleem verholpen. Ik heb KPN al provider.
is dus gewoon een iphone 13 kwaaltje (evt icm kpn) dus? dat is wel vervelend om te lezen..

| VW Golf MK7 GTI Performance 2015 2.0 TSI 340pk | Samsung Galaxy S23 | PC | PS5: Gi0vanni2903 |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• draak42
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 11:40
Ik heb dit probleem ook gehad en heb het opgelost door de microfoon mode te wisselen van standaard naar stemisolatie of andersom. Dit doe je tijdens een telefoongesprek in je bedieningspaneel / control center.

Oost west 127.0.0.1 best

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giovanni2903
draak42 schreef op vrijdag 24 mei 2024 @ 23:09:
Ik heb dit probleem ook gehad en heb het opgelost door de microfoon mode te wisselen van standaard naar stemisolatie of andersom. Dit doe je tijdens een telefoongesprek in je bedieningspaneel / control center.
dit hebben we al is getest, maar werkte ook niet optimaal. toch bedankt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danjan2411
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 01-10 19:47
giovanni2903 schreef op woensdag 22 mei 2024 @ 19:04:
[...]

is dus gewoon een iphone 13 kwaaltje (evt icm kpn) dus? dat is wel vervelend om te lezen..
Ik denk dat het iPhone 13 kwaaltje is of een bug in de software. Ik had het alleen bij m’n zus en niet bij andere iPhone gebruikers. Mijn zus heeft simpel als provider en dat is, ik weet het niet zeker, ook KPN. Met andere providers had ik ook geen problemen, alleen in combinatie met geen iPhone en KPN. Het zou ook bij KPN kunnen zitten. Toen ik ben geüpgraded naar de 14PM zei m’n zus dat het haperen weg was. Dus zeg het maar, KPN of Apple probleem? Nu nergens geen probleem meer mee, iOS 17.5.1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giovanni2903
heb nu een galaxy s23 gekocht omdat mijn sony soms uitvalt en de bluetooth soms gek doet in de auto, als dat niet geholpen heeft weet ik zeker dat het aan de iphone van mijn vriendin ligt

Pagina: 1