Wired Wireless in-ears die niet in-ear zijn.

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marrtijn
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 22:41
Ik zoek een?
Wireless headphones die niet wireless zijn en in-ear headphones die niet in-ear zijn. :+

Wat is je budget?
~€100

Ik heb een vrij specifiek probleem dat ik niet gegoogled krijg omdat het absoluut niet SEO-proof is. Hierdoor zie ik door het bomen het bos niet meer. Ook de Tweakers Pricewatch heeft allerlei filters, maar net niet de filters die ik zoek.
Het begint al dat ik zoek naar wireless semi-in ears, dopjes die dus niet de gehoorgang ingaan, wat al helaas een grote minderheid is van de oordopjes.

Vervolgens zoek ik vanwege mijn werk een setje die met een kabel aan elkaar verbonden zijn zodat ik ze snel in en uit kan doen en om mijn nek kan laten bungelen. Ik ben zelf ook te chaotisch en ik zou ze zonder koord binnen twee weken kwijt zijn.

Op dit moment gebruik JBL 215BT's (zie foto) die aan mijn eisen voldoen, maar het geluid is erg matig. Nu ben ik dus op zoek naar een upgrade in geluidskwaliteit.

Afbeeldingslocatie: https://assets.mmsrg.com/isr/166325/c1/-/ASSET_MMS_79590876?x=536&y=402&format=jpg&quality=80&sp=yes&strip=yes&trim&ex=536&ey=402&align=center&resizesource&unsharp=1.5x1+0.7+0.02&cox=0&coy=0&cdx=536&cdy=402

Iemand suggesties voor vergelijkbare modellen met een betere geluidskwaliteit?

Beste antwoord (via Marrtijn op 25-05-2024 21:39)

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Ik gebruik dit voor earbuds met steeltjes voor op de fiets en in de winkel: https://www.amazon.co.uk/dp/B0BVQ5GKY2
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Pgo2lowJM-PkJasQDb2xRabIass=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/p2SNSQxFEfjfrkKVpuprF0bW.jpg?f=user_large

Ben je onafhankelijk van merk en kun je ze lekker laten hangen. Koop je er een Soundpeats Air 3 HS de luxe of Air Pro 4 bij, en klaar. Die touwtjes kosten een paar euro per twee, kun je op je werk laten liggen, thuis etc.

Als touwtjes op de leesbril ;)

SoundPeats Air3 Deluxe HS Bluetooth In-Ear oortjes (Zwart) review door gambieter

[ Voor 36% gewijzigd door gambieter op 25-05-2024 11:02 ]

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TBTL
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
De meeste oortelefoons gaan je oor in, dus ik vrees dat je keus beperkt blijft.
Marrtijn schreef op woensdag 22 mei 2024 @ 18:18:
Wireless headphones die niet wireless zijn
Voeg 'neck' of 'neckband' toe aan je zoekopdracht.
in-ear headphones die niet in-ear zijn
Earbuds heten die.
Op dit moment gebruik JBL 215BT's (zie foto) die aan mijn eisen voldoen, maar het geluid is erg matig. Nu ben ik dus op zoek naar een upgrade in geluidskwaliteit.
Je zou kunnen proberen of je het geluid met een equalizer beter kan krijgen.

[ Voor 50% gewijzigd door TBTL op 23-05-2024 18:22 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• baldstuff
  • Registratie: Augustus 2022
  • Laatst online: 24-09 10:16
Misschien is een bone conduction headphone iets voor je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marrtijn
TBTL schreef op donderdag 23 mei 2024 @ 18:18:
De meeste oortelefoons gaan je oor in, dus ik vrees dat je keus beperkt blijft.

[...]

Earbuds heten die.
Dat dacht ik ook, maar zelfs dan krijg ik die met rubberen insert, ook hier op tweakers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oon
  • Registratie: Juni 2019
  • Niet online

Oon

Wat voor werk doe je? Relevant om te weten want niet al die oortjes zijn even stevig bijv.

Wil je helemaal geen in-ear, of geen 'echte' in-ear? Ik heb zelf een paar jaar geleden de JBL Endurance SPRINT gekocht, het zijn wel in-ears maar ze gaan niet zo diep, is dat bijv. een optie?

Ik zou in ieder geval in de hoek van sport oordoppen zoeken, dan is de kans het grootste dat ze niet in-ear zijn.

Hier ook een gefilterd lijstje op RTINGS, zo heel veel opties zijn er niet helaas..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• canonball
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 20:18
Zoals baldstuff al aangaf, een boneconductor je ook om jouw nek kunt laten hangen lijkt me ideaal, bv
merk: Shokz

Acties:
  • Beste antwoord
  • +2 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Ik gebruik dit voor earbuds met steeltjes voor op de fiets en in de winkel: https://www.amazon.co.uk/dp/B0BVQ5GKY2
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Pgo2lowJM-PkJasQDb2xRabIass=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/p2SNSQxFEfjfrkKVpuprF0bW.jpg?f=user_large

Ben je onafhankelijk van merk en kun je ze lekker laten hangen. Koop je er een Soundpeats Air 3 HS de luxe of Air Pro 4 bij, en klaar. Die touwtjes kosten een paar euro per twee, kun je op je werk laten liggen, thuis etc.

SoundPeats Air3 Deluxe HS Bluetooth In-Ear oortjes (Zwart) review door gambieter

[ Voor 36% gewijzigd door gambieter op 25-05-2024 11:02 ]

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marrtijn
Oon schreef op zaterdag 25 mei 2024 @ 10:47:
Wat voor werk doe je? Relevant om te weten want niet al die oortjes zijn even stevig bijv.

Wil je helemaal geen in-ear, of geen 'echte' in-ear? Ik heb zelf een paar jaar geleden de JBL Endurance SPRINT gekocht, het zijn wel in-ears maar ze gaan niet zo diep, is dat bijv. een optie?

Ik zou in ieder geval in de hoek van sport oordoppen zoeken, dan is de kans het grootste dat ze niet in-ear zijn.

Hier ook een gefilterd lijstje op RTINGS, zo heel veel opties zijn er niet helaas..
Ik werk op een chemisch lab, dus stevigheid is niet echt relevant. Ik moet ze alleen snel uit m'n oren kunnen doen en vanwege de veiligheid moet ik wel nog omgevingsgeluid kunnen horen.8//
gambieter schreef op zaterdag 25 mei 2024 @ 10:56:
[Afbeelding]

Klinkt ideaal! hoe strak zitten de oortjes daarin, schieten ze wel eens los?

[ Voor 29% gewijzigd door Marrtijn op 25-05-2024 12:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Koptelefoons/earbuds zijn bij onze laboratoriums (microbiologie, moleculaire biologie) niet eens toegestaan.
Klinkt ideaal! hoe strak zitten de oortjes daarin, schieten ze wel eens los?
Zitten strak, laten niet los. Gebruikt met Soundpeats, Soundcore, JBL, Earfun etc earbuds :)

Ik heb ze collega's aangeraden en die zijn er ook heel tevreden mee.

Pagina: 1