Hallo allemaal! Voor een garage die ik wil gaan bouwen heb ik bedacht dat het me mooi lijkt om de kozijnen vlak met het metselwerk te leggen. Ik ben daarom op zoek gegaan naar aansluitings details op websites van kozijnleveranciers en ik heb op die van Reynaers dit detail gevonden:
/f/image/PZrRx8SoPhqby26pPRnFNMbi.png?f=fotoalbum_large)
Dit is precies wat ik zoek, maar ik snap niet helemaal hoe dit in elkaar zit. Het lijkt erop dat het kozijn tegen een soort harde isolatie bevestigd wordt, en die isolatie is weer tegen een stalen hoekprofiel bevestigd. Ook lijkt er een waterslagje in de isolatie geschroefd.
Weet iemand wat voor isolatie dit is, dat het voldoende kracht heeft om dingen aan te bevestigen?
/f/image/PZrRx8SoPhqby26pPRnFNMbi.png?f=fotoalbum_large)
Dit is precies wat ik zoek, maar ik snap niet helemaal hoe dit in elkaar zit. Het lijkt erop dat het kozijn tegen een soort harde isolatie bevestigd wordt, en die isolatie is weer tegen een stalen hoekprofiel bevestigd. Ook lijkt er een waterslagje in de isolatie geschroefd.
Weet iemand wat voor isolatie dit is, dat het voldoende kracht heeft om dingen aan te bevestigen?