If it bleeds, it can be killed!
euh nee dit hoort hier niet en volgens mij gaat dat ook niet werken wat je wil. Misschien als je linux runt ofzo.
Wat wil je precies doen dan?.. door IE (terwijl je aan het internetten bent..) je eigen desktop zien?
Al eens gehoord van Active desktop?
Al eens gehoord van Active desktop?
Verwijderd
Okay ik probeer even je gedachtegang te volgen, het 3e topic van boven heet [topic=185180/1/255] en je besluit toch je html vraag hier te posten...heb je 't niet gezien? overheen gekeken? bewust genegeerd?
Stil maar, wacht maar
[topic=224834]
[topic=224864]
[topic=224834]
[topic=224864]
Music is the pleasure the human mind experiences from counting without being aware that it is counting
~ Gottfried Leibniz
Sorry hoor..
wat kan ik zeggen , het is maandag ochtend en nog te weinig koffie gehad..
Nu draai ik dus een pagina als active desktop. maar transparant is ie niet hoor.. ?
wat kan ik zeggen , het is maandag ochtend en nog te weinig koffie gehad..
Nu draai ik dus een pagina als active desktop. maar transparant is ie niet hoor.. ?
Er is wel een of ander progje.. wat een window (ook IE) doorzichtig maakt.. Ik weet ff niet welke... (windowblinds of zo?)...zoekt en gij zult vinden..
maar windowblinds is buggie..
Het moet toch ook wel in html kunne?
Verwijderd
volgens mij niet hoor...Standaard is de bg grijs. Dat is dus een soort van browser instelling, en volgens mij kan je browser instellingen niet/(sommige moeilijk) wijzigen met html of javascript ofzo...
Verwijderd
Ehhh nee, het kan niet in html.Op maandag 10 september 2001 11:26 schreef Logic het volgende:
Verwijderd
nee. dat kan niet.Op maandag 10 september 2001 11:26 schreef Logic het volgende:
Als het in HTML zou kunnen dan wist ik het welOp maandag 10 september 2001 11:26 schreef Logic het volgende:
Waarom denk je dat je iets wat op OS-GUI-niveau gerenderd wordt met HTML aan zou kunnen passen?Op maandag 10 september 2001 11:26 schreef Logic het volgende:
Music is the pleasure the human mind experiences from counting without being aware that it is counting
~ Gottfried Leibniz
En aangezien daar alles mee gezegd is, merkt * Pelle even op dat hij jouw nick+usericon zeer zeker wel geniaal vindOp maandag 10 september 2001 12:11 schreef spacer.gif het volgende:
psies, 't is onmogelijk.
Pagina: 1