Ik ben bezig met het samenstellen van een compacte workstation PC.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Over het algemeen lichte taken (browsen etc),maar ook compileren en daarnaast wil ik gebruik maken van een wat zwaarder programma, waardoor een wat zwaardere CPU wenselijk is.
Wat mag het systeem gaan kosten?
900 euro
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Alleen randapparatuur gaat mee.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Geen bijzonderheden.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Compacte en krachtige PC.
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?
Ik zou jullie willen vragen of jullie kritisch naar mijn build zouden willen kijken. Gaat dit werken? En hebben jullie nog voorstellen qua andere onderdelen. Systeem moet betrouwbaar zijn, dus ik kies het liefst voor kwalitatief goede componenten.
Voorstel
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Over het algemeen lichte taken (browsen etc),maar ook compileren en daarnaast wil ik gebruik maken van een wat zwaarder programma, waardoor een wat zwaardere CPU wenselijk is.
Wat mag het systeem gaan kosten?
900 euro
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Alleen randapparatuur gaat mee.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Geen bijzonderheden.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Compacte en krachtige PC.
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?
Ik zou jullie willen vragen of jullie kritisch naar mijn build zouden willen kijken. Gaat dit werken? En hebben jullie nog voorstellen qua andere onderdelen. Systeem moet betrouwbaar zijn, dus ik kies het liefst voor kwalitatief goede componenten.
Voorstel
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
|---|---|---|---|---|
| 1 | Processors | AMD Ryzen 5 7600 Boxed | € 190,99 | € 190,99 |
| 1 | Moederborden | ASRock A620I Lightning WiFi | € 149,- | € 149,- |
| 1 | Behuizingen | Lian Li A4-H2O (PCI-e 4.0 riser cable) Zwart | € 159,90 | € 159,90 |
| 1 | Processorkoeling | Gelid Solutions Slim Silence Black | € 19,- | € 19,- |
| 1 | Geheugen intern | G.Skill Flare X5 F5-6000J3636F16GX2-FX5 | € 113,99 | € 113,99 |
| 1 | Voedingen | Sharkoon SilentStorm SFX Gold 500W | € 96,- | € 96,- |
| 1 | Solid state drives | Samsung 980 Pro (met heatsink) 1TB | € 104,90 | € 104,90 |
| Totaal | € 833,78 | |||