Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Mx_Ace
  • Registratie: December 2023
  • Laatst online: 01-08 12:18
Mijn broertje is niet oud genoeg voor een Google account zonder toezicht en dus word zijn account verwijdert, ondertussen al over 3 dagen. Hierdoor kon hij vrijwel niks meer op zijn telefoon, en ondertussen hebben we het teruggezet naar fabrieksinstellingen in de hoop dat die telefoon nog te gebruiken valt.

Helaas moeten we nu inloggen met zijn Google account, wat dus niet kan:
  • Als we een ander email adres proberen dat we moeten inloggen met het Google account van de eigenaar van de telefoon.
  • Als we zijn email adres gebruiken dan krijgen we de melding dat zijn Google account over 3 dagen word verwijdert en dat we via een creditcard (hebben we niet) of ID kaart (hij is niet oud genoeg voor een Google account zonder toezicht) zijn geboortedatum moeten aanpassen.
Is het mogelijk om dit te omzeilen?

De telefoon waar we het over hebben is de OPPO CPH1941 (A9 2020).

Beste antwoord (via PaT op 22-05-2024 21:11)

• JWL92
  • Registratie: April 2017
  • Laatst online: 18:54
Mijn broertje is niet oud genoeg voor een Google account zonder toezicht en dus word zijn account verwijdert,
Hierdoor kon hij vrijwel niks meer op zijn telefoon, en ondertussen hebben we het teruggezet naar fabrieksinstellingen in de hoop dat die telefoon nog te gebruiken valt.
You can use Android without signing into a Google account. However, you will not be able to install apps from the Play Store and use many other Google apps.
Ik heb zowel op zijn telefoon als op mijn laptop proberen in te loggen, beide geven geen optie om de link te openen of toezicht in te stellen.
link ook bekeken?
Toezicht instellen voor uw account
Als u niet oud genoeg bent om uw eigen account te beheren, kan een ouder zijn of haar Google-account gebruiken om toezicht in te stellen,
https://support.google.co...ntinstellingen-en--beheer

Roep je ouder er even bij.
Klik hier op je apparaat.
Klik op Toezicht instellen en dan Volgende.
Vraag je ouder in te loggen met het eigen Google-account en dan op Volgende te klikken.
Bekijk samen met je ouder de schermen Over toezicht en Wijzigingen in de Google-services van je kind.
Bevestig het wachtwoord van je account en klik op Akkoord.
Vraag je ouder de privacyverklaring te lezen en vervolgens op Akkoord te klikken.
Vraag je ouder het eigen wachtwoord te bevestigen en vervolgens op Volgende te klikken.
Jullie accounts zijn nu gekoppeld. Vraag je ouder de stappen te volgen om toezicht op je account in te stellen.

[ Voor 30% gewijzigd door JWL92 op 22-05-2024 12:42 ]

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• swhnld
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 21:38
Niet, maar je kunt wel toezicht instellen op zijn account en het dan proberen:
https://support.google.com/accounts/answer/1333913?hl=nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Mx_Ace
swhnld schreef op woensdag 22 mei 2024 @ 03:13:
Niet, maar je kunt wel toezicht instellen op zijn account en het dan proberen:
https://support.google.com/accounts/answer/1333913?hl=nl
Helaas gaat dat niet lukken, denk ik..
We moeten op een link klikken op zijn telefoon maar we kunnen geen links openen daarop totdat we zijn ingelogd met zijn Google-account.

Ik heb zowel op zijn telefoon als op mijn laptop proberen in te loggen, beide geven geen optie om de link te openen of toezicht in te stellen.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KuRkDJiQqSLiL7wM2q6VercNqLk=/800x/filters:strip_exif()/f/image/DCMHNbd9GLzvIwBvyGZnXeWR.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 99ruud99
  • Registratie: December 2018
  • Laatst online: 22:40
Voor nu nog inloggen met oude gmail,dan nieuw account koppelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Mx_Ace
99ruud99 schreef op woensdag 22 mei 2024 @ 07:59:
Voor nu nog inloggen met oude gmail,dan nieuw account koppelen.
Met oude gmail inloggen lukt dus niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 99ruud99
  • Registratie: December 2018
  • Laatst online: 22:40
Wat gebeurd er als je op niet nu klikt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hcQd
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 01:09
99ruud99 schreef op woensdag 22 mei 2024 @ 08:03:
Ik vermoed dat TS het toestel heeft gereset vanuit de recovery, dan ben je verplicht in te loggen bij het opnieuw instellen (FRP).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Mx_Ace
99ruud99 schreef op woensdag 22 mei 2024 @ 08:03:
Dan kom ik terug op het login scherm waar ik een email adres in moet vullen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bombadil
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

bombadil

Iarwain Benadar

als je dat Google account nu eens koppelt vanaf een pc ipv de telefoon?

"De ouwe Tom Bombadil is een vrolijk kwastje,Zijn laarzen zijn geel en knalblauw is zijn jasje, Want Tom, die de meester is, heeft geen ooit gevangen, Zijn liedjes zijn sterker en zijn benen zijn langer". (LotR)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Mx_Ace
bombadil schreef op woensdag 22 mei 2024 @ 08:10:
als je dat Google account nu eens koppelt vanaf een pc ipv de telefoon?
We kunnen helemaal niet meer in zijn oude Google account komen, vanaf de telefoon niet en ook niet vanaf een pc.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PaT
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

Ik ben bang dat je hooguit bij Google zelf te raden kan gaan. Als je het account niet als kind account kan koppelen in een Family link account waar een volwassen iemand de ouder is, dan houdt het op.

Ik vraag mij af wat er gebeurt als je dat ID wel instuurt. Wordt het dan niet alsnog een kinderaccount?

Alle andere oplossingen zullen het omzeilen van deze beveiliging betreffen en daar werken we hier op Tweakers niet aan mee.

Groot genoeg voor 2 hoofdletters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Charles Nasi
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 13-09 13:18
Nee, dit soort oplossingsrichtingen gaan we hier niet op

[ Voor 91% gewijzigd door PaT op 22-05-2024 11:33 ]

Acties:
  • Beste antwoord
  • +2 Henk 'm!

• JWL92
  • Registratie: April 2017
  • Laatst online: 18:54
Mijn broertje is niet oud genoeg voor een Google account zonder toezicht en dus word zijn account verwijdert,
Hierdoor kon hij vrijwel niks meer op zijn telefoon, en ondertussen hebben we het teruggezet naar fabrieksinstellingen in de hoop dat die telefoon nog te gebruiken valt.
You can use Android without signing into a Google account. However, you will not be able to install apps from the Play Store and use many other Google apps.
link ook bekeken?
Toezicht instellen voor uw account
Als u niet oud genoeg bent om uw eigen account te beheren, kan een ouder zijn of haar Google-account gebruiken om toezicht in te stellen,
https://support.google.co...ntinstellingen-en--beheer

Roep je ouder er even bij.
Klik hier op je apparaat.
Klik op Toezicht instellen en dan Volgende.
Vraag je ouder in te loggen met het eigen Google-account en dan op Volgende te klikken.
Bekijk samen met je ouder de schermen Over toezicht en Wijzigingen in de Google-services van je kind.
Bevestig het wachtwoord van je account en klik op Akkoord.
Vraag je ouder de privacyverklaring te lezen en vervolgens op Akkoord te klikken.
Vraag je ouder het eigen wachtwoord te bevestigen en vervolgens op Volgende te klikken.
Jullie accounts zijn nu gekoppeld. Vraag je ouder de stappen te volgen om toezicht op je account in te stellen.

[ Voor 30% gewijzigd door JWL92 op 22-05-2024 12:42 ]

Pagina: 1