Ryzen 9 7950x3d / Asus Strixx x670E-E / Noctua NH-DH15 / 64GB Corsair Dominator 6000 / Crucial M500 – Samsung 990pro / MSI RTX 4070TI Super Gaming X Slim / Corsair RM1000x / Alles in een Fractal Define 7 Black gepropt
Geheugen training kan heel erg lang duren met die borden las ik, hoelang heb je gewacht?
Zonder scherm en toetsenbord lijkt me niet handig, dus waarom?
Zonder scherm en toetsenbord lijkt me niet handig, dus waarom?
Mijn Strix B650E-F gaat niet verder zonder toetsenbord, hij geeft dan ook de melding "no keyboard detected" maar die zie je nu vermoedelijk dus niet
7800X3D | B650E-F | DDR5-6000C30 64GB | RTX4070Ti | 990PRO 2TB
En dan heel leuk "Pres F2 to continu"Vogels60 schreef op dinsdag 21 mei 2024 @ 19:42:
Mijn Strix B650E-F gaat niet verder zonder toetsenbord, hij geeft dan ook de melding "no keyboard detected"

Wat versta je onder gaat niet aan?
Als er ook geen fans gaan draaien controleer dan of je je front panel (aan/uitknop e.d.) wel goed hebt aangesloten.
Controleer ook of er geen standoffs onder je bord zitten waar geen schroefgaten zitten.
Als er ook geen fans gaan draaien controleer dan of je je front panel (aan/uitknop e.d.) wel goed hebt aangesloten.
Controleer ook of er geen standoffs onder je bord zitten waar geen schroefgaten zitten.
I reject your reality and substitute my own
Allen,
Hartelijk dank voor alle reacties. Het is inmiddels gelukt.
Ik had de verkeerde 2 extra CPU kabels (2x8 pins) gebruikt
en op de verkeerde connector op de RM1000x aangesloten.
Het systeem loopt inmiddels als een zonnetje. Straks eens in het bios duiken en de boel eens tweaken. Loopt nu nog stock.
Fijne avond en nogmaals dank!
Hartelijk dank voor alle reacties. Het is inmiddels gelukt.
Ik had de verkeerde 2 extra CPU kabels (2x8 pins) gebruikt
Het systeem loopt inmiddels als een zonnetje. Straks eens in het bios duiken en de boel eens tweaken. Loopt nu nog stock.
Fijne avond en nogmaals dank!
Ryzen 9 7950x3d / Asus Strixx x670E-E / Noctua NH-DH15 / 64GB Corsair Dominator 6000 / Crucial M500 – Samsung 990pro / MSI RTX 4070TI Super Gaming X Slim / Corsair RM1000x / Alles in een Fractal Define 7 Black gepropt
Pagina: 1