Hoi!
Voor werk probeer ik een Mailchimp subdomein te creeeren aan onze website. Hiervoor moet ik op de website van Mailchimp onze domein verbinden en aangeven welke subdomein ik wil hebben. Als ik dit doe krijg ik een CNAME record die ik bij TransIP moet invoeren. Dit is hier netjes uitgelegd.
Echter: Als ik bij TransIP inlog en een CNAME record probeer toe te voegen krijg ik na 24 uur een foutmelding van Mailchimp.
...
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
- CNAME toegevoegd als
Help?
...
Voor werk probeer ik een Mailchimp subdomein te creeeren aan onze website. Hiervoor moet ik op de website van Mailchimp onze domein verbinden en aangeven welke subdomein ik wil hebben. Als ik dit doe krijg ik een CNAME record die ik bij TransIP moet invoeren. Dit is hier netjes uitgelegd.
Echter: Als ik bij TransIP inlog en een CNAME record probeer toe te voegen krijg ik na 24 uur een foutmelding van Mailchimp.
...
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
- CNAME toegevoegd als
- CNAME toegevoegd als"subdomein.onzewebsite.nl"
- CNAME geprobeerd toe te voegen als"subdomein"
-> foutmelding van TransIP dat de subdomein geen punt mag bevatten."subdomein."
Ik heb contact gezocht met TransIP en deze gaven aan dat we de subdomein als "subdomein." moet toevoegen wat dus helemaal niet kan.Record eindigt met een punt, dit is niet toegestaan. Gebruik alleen relatieve namen binnen uw dns zone.
Help?
...
[ Voor 10% gewijzigd door Bretting op 21-05-2024 16:28 ]