pioneer sph-da360dab

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaco63
  • Registratie: Mei 2024
  • Laatst online: 23-05 19:04
Ik heb een nieuwe pioneer sph-da360dab nu zegt hij vaak sluit gps antenne voor apel CarPlay draadloos te gebruiken maar deze is aangesloten het gaat ook wel eens goed dat blijft het zo een paar dagen goed ik heb er ook al een nieuwe antenne aan gekregen zelfs al een nieuwe radio niets helpt graag jullie advies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JobKlimop
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 14-07 15:22
Dat is vervelend! Ik heb dezelfde radio en die werkt nu al een jaar vlekkeloos met m'n Android phone. Werkt het voor jou wel goed met een andere telefoon dan een iPhone?
Het enige dat ik zou kunnen verzinnen is dat je de antenne op een plek hebt weggewerkt waar hij geen signaal kan krijgen. Waar zit die bij jou?

P.s. voor je volgende reacties helpt interpunctie wel een tikkeltje voor de leesbaarheid :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaco63
Dat heb ik ook al geprobeerd om De antenne te verplaatsen helpt ook niet en een andere iPhone helpt ook niet die van mijn vrouw werkt ook niet ik vraag me af of deze antenne wel geschikt voor deze radio maar ik kan er niets over vinden welke er geschikt voor is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JobKlimop
Jaco63 schreef op woensdag 22 mei 2024 @ 13:38:
Dat heb ik ook al geprobeerd om De antenne te verplaatsen helpt ook niet en een andere iPhone helpt ook niet die van mijn vrouw werkt ook niet ik vraag me af of deze antenne wel geschikt voor deze radio maar ik kan er niets over vinden welke er geschikt voor is
Waar heb je de GPS-antenne in de auto zitten? Het signaal kan vrij snel geblokkeerd worden.

Ik heb even de handleiding erbij gepakt. Wat je even na kunt kijken is of de radio zelf wel een GPS signaal ontvangt in de settings.
Ook valt me op dat de Speed Pulse aangesloten moet zijn op de auto, weet je of je dit hebt gedaan?
Volgens de installatiegids gaat het om het roze draadje.

Misschien handig om ook even te vermelden om wat voor auto het gaat en of je een interface hebt voor stuurwielbediening

[ Voor 57% gewijzigd door JobKlimop op 22-05-2024 15:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaco63
Ik heb de gps antenne overal gehad tot op het dak van de auto aan toe de auto is een Nissan nv 200 waar vind ik dat speed plus draadje ik kan hier geen foto bij plaatsen anders maak ik even een foto van de achterkant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaco63
Dat speed pulse kabeltje is niet aangesloten waar hoort deze op aangesloten worden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaco63
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/uRmLDw4sd-YqSikjMOWYNBPB7a8=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/8rEtALL26GkpHCX85vsRblCZ.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JobKlimop
Jaco63 schreef op woensdag 22 mei 2024 @ 15:10:
Ik heb de gps antenne overal gehad tot op het dak van de auto aan toe de auto is een Nissan nv 200 waar vind ik dat speed plus draadje ik kan hier geen foto bij plaatsen anders maak ik even een foto van de achterkant
Dan denk ik dat we dat uit kunnen sluiten en zal het vrijwel zeker aan de speed pulse liggen.

Als je nog geen stuurwiel interface hebt, zal je deze en deze (waarschijnlijk) nodig hebben om de draden als snelheid, handrem, achteruit, etc. aan te sluiten. Ik ben geen Nissan kenner en weet niet welke draden er standaard beschikbaar zijn, maar uit mijn eerdere ervaringen is zo'n interface vrijwel altijd nodig.

Mocht je al wel een interface hebben, zou deze al een kabel bloot moeten hebben liggen om aan te sluiten :)

[ Voor 27% gewijzigd door JobKlimop op 22-05-2024 16:03 ]

Pagina: 1