Sonos ONE SL verbinden met platenspeler

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sammeke50
  • Registratie: Mei 2024
  • Laatst online: 21-05-2024
Hoi,

Wellicht een eerder gestelde vraag maar ik kon het niet helemaal terugherleiden.

ik heb 2 mooie sonos one SL speakers in huis, en nu lijkt het mij mooie deze aan te sluiten op mijn platenspeler.
Ik wil een nieuwe platenspeler gaan bestellen dus lijkt me mooi als ik ergens rekening mee moet houden (bijvoorbeeld, een ingebouwde voorversterker waar ik al wat over las)

Nu wil ik deze graag gaan aansluiten, het mooiste zou zijn als dit draadloos kon, (streamen of bluetooth) maar ik vind het ook niet zo erg als dit wel met kabel moet.Ik las iets over de SONOS line in kabel a 25,- maar weet niet of dat voldoende is?

Ik lees allerlei dingen over de sonos AMP of Sonos Port. maar zit er eigenlijk niet op te wachten 200-300 voor en platenspeler uit te geven en daarnaast ook nog 400-500 euro voor externe SONOS aparatuur, Dat is het me niet waard. dan koop ik liever wat anders. Maar eventueel die kabeltjes van 25,- is nog wel te doen.

Hoor graag naar jullie ideën/bevindingen!

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pporrio
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 15:17
Gaat helaas niet. De Sonos One SL heeft geen line-in en die heb je nodig om een platenspeler (met ingebouwde voorversterker) aan te sluiten. Je moet dus een Sonos apparaat toevoegen met een line-in ingang.

Meer informatie over je opties:
https://www.sonos.com/en-...ening-to-vinyl-with-sonos

[ Voor 13% gewijzigd door pporrio op 21-05-2024 13:07 ]

Mijn platencollectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sammeke50
  • Registratie: Mei 2024
  • Laatst online: 21-05-2024
Goedemiddag,

Vriendelijk bedankt voor je reactie! jammer voor mij, maar wel duidelijk.